یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۸:۱۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

سماجت پرسپولیس و اعتراف رسمی فدراسیون به اشتباه زاهدی‌فر

به گزارش فرهنگ سار، براساس نامه فدارسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس، پس از برگزاری جلسه آنالیز ویدیویی بررسی صحنه‌های مربوط به مسابقه پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اشتباه داوری رقم خورده در این بازی تایید شد. بحث برانگیزترین تصمیم داور در این دیدار به تصمیم وی در برخورد توپ به دست «محمدحسین کنعانی‌زادگان» در محوطه جریمه پرسپولیس مربوط […]



به گزارش فرهنگ سار، براساس نامه فدارسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس، پس از برگزاری جلسه آنالیز ویدیویی بررسی صحنه‌های مربوط به مسابقه پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اشتباه داوری رقم خورده در این بازی تایید شد.

بحث برانگیزترین تصمیم داور در این دیدار به تصمیم وی در برخورد توپ به دست «محمدحسین کنعانی‌زادگان» در محوطه جریمه پرسپولیس مربوط می‌شود که به همین علت نقطه پنالتی را به سود حریف نشان داد.

از آنجا که مدیریت باشگاه اعتقاد به نادرستی این تصمیم داشت این موضوع را به صورت جدی پیگیری کرد و با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال موضوع اشتباه داور را به اطلاع این نهاد رساند و خواستار برخورد با این داور مطابق با آیین‌نامه کمیته داوران شد.

براساس آنچه که فدراسیون به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده، در این فصل چندین بار است که اشتباهات داوری علیه این تیم رقم می خورد که فدراسیون فوتبال پس از بررسی موضوع اعتراضات پرسپولیس را وارد دانسته است.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس به جامعه داوری فوتبال ایران احترام گذاشته و بار دیگر ابراز امیدواری می‌کند با مدیریت مناسب‌تر در کمیته داوران، اشتباه داوری در دیدارهای لیگ به کمترین حد برسد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 + 3 =