چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۲:۳۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

سرمربی پیاچنزا ایتالیا: «موسوی» برترین سرعتی‌زن جهان است

به گزارش فرهنگ سار، مراسم معارفه و نشست مطبوعاتی سید محمد موسوی در باشگاه پیاچنزا ایتالیا برگزار شد. لورنزو برناردی سرمربی این تیم در این مراسم گفت: موسوی بازیکنی است که در تاریخ والیبال جهان ثابت شده است. او برای کشور خود در مسابقات آسیایی و المپیک بسیار امتیاز آور است. سید بازیکنی با مشخصه‌های فنی […]



به گزارش فرهنگ سار، مراسم معارفه و نشست مطبوعاتی سید محمد موسوی در باشگاه پیاچنزا ایتالیا برگزار شد. لورنزو برناردی سرمربی این تیم در این مراسم گفت: موسوی بازیکنی است که در تاریخ والیبال جهان ثابت شده است. او برای کشور خود در مسابقات آسیایی و المپیک بسیار امتیاز آور است. سید بازیکنی با مشخصه‌های فنی است که او را به یکی از برترین سرعتی‌زن های جهان تبدیل می‌کند.

وی ادامه داد: حمله و دفاع روی تور از جمله نقاط قوت این بازیکن است. علاوه بر این در روز شنبه ما روحیه‌ای عالی از او در زمین دیدیم که به او مزیتی می‌دهد که تعداد کمی از بازیکنان دارند.

 لیگ والیبال ایتالیا معتبرترین مسابقات باشگاهی ملی در سطح جهان است و بسیاری از ستاره‌های بزرگ جهان در آن حضور دارند. با این وجود والیبال ایران تا همین چند سال پیش نماینده‌ای در باشگاه‌های حاضر در سری آ نداشت.

چند روز پیش قرارداد سید محمد موسوی با پیاچنزا به صورت رسمی به امضا رسید و به این ترتیب ایران در رقابت‌های امسال نیز یک نماینده دارد. موسوی ششمین بازیکن ایرانی است که در سری آ به میدان می‌رود اما چهار بازیکن قبلی، سرنوشت خوبی در این لیگ نداشتند.

البته در سال‌های گذشته بازیکنانی مثل بهنام محمودی و سعید رضایی هم به باشگاه‌های ایتالیایی رفته بودند اما این بازیکنان در سری ب بازی می‌کردند و هیچ‌گاه به سطح اول لیگ این کشور نرسیدند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت − 1 =