دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۱:۰۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۵:۰۰

سرمربی النصر: حق ما بیش از یک امتیاز بود

به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض برابر تیم النصر عربستان صف‌آرایی کرد و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.  «مانو منزس» سرمربی نماینده عربستان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در ابتدا فولاد از ما بهتر بود اما […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض برابر تیم النصر عربستان صف‌آرایی کرد و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

«مانو منزس» سرمربی نماینده عربستان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در ابتدا فولاد از ما بهتر بود اما در ادامه توانستیم سوار بازی شویم. حق ما بیشتر از یک امتیاز بود. بازی فیزیکی و درگیرانه بود. بازیکنان حریف بیشتر زمان بازی را با انداختن خود تلف می کردند و داور توانایی این را داشت که مانع این کار شود. 

وی ادامه داد: با اینکه موقعیت های زیادی بدست آوردیم اما در حمله و گل زدن مشکل داریم و گل فولاد نیز بر روی یک ضد حمله به ثمر رسید و بعد از آن فشار تیم ما باعث شد موقعیت های زیادی بدست آوریم. 

سرمربی النصر عربستان تصریح کرد: فولاد سعی داشت ما را از ریتم بازی خارج کند و تا حدودی موفق بود. ما توانایی پیروزی در این بازی را داشتیم و امیدوارم در دیدار برگشت به این امر دست پیدا کنیم تا مسیر صعود ما به مرحله بعدی هموار شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده − 16 =