یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۵۲:۳۱
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

سردار ابوحمزه نمونه‌ شایسته‌ای از مسئولیت پذیری انقلابی بود

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی عروج سردار «غلامعلی ابوحمزه» را تسلیت گفت و نوشت: او نمونه شایسته‌ای از مسئولیت پذیری انقلابی و تکلیف‌مداری بود.



سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی عروج سردار جانباز غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله وانّا الیه راجعون

عروج ملکوتی جانباز سرافراز پیشکسوت و فرمانده شجاع و مخلص دوران دفاع مقدّس سردار سرتیپ دوّم پاسدار غلامعلی ابوحمزه که عمر با برکت خویش را با سخت کوشی و مجاهدت مخلصانه در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اقتدار و امنیت کشور به پایان برد و پس از سال ها درد و رنج صدمات و مجروحیت های متعدد ناشی از حضور مستمر در جبهه ها و مناطق عملیاتی کشور به لقاء الله پیوست را به خانواده معزز و تمامی همکاران و همرزمان آن فقید سعید بویژه مردم ولایتمدار و پاسداران عزیز استان های سمنان و کرمان تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید خاطرات و ایثارگری های آن فرمانده دلاور در صحنه های مختلف جهاد و شهادت خصوصاً دوران پرافتخار و نورانی ۸ سال دفاع مقدس و همچنین خدمات و تلاش های ارزشمند ایشان در جای جای میهن اسلامی از جمله استان های سمنان قزوین کهکیلویه و بویراحمد همدان کرمان و … که الگو و نمونه ای شایسته از مسئولیت پذیری انقلابی و تکلیف مداری و نیز توشه و ذخیره ای از اعمال صالح و قرین اجر اخروی در پیشگاه خداوند متعال است هیچگاه از اذهان مردم قدرشناس و همرزمان عزیز آن برادر خستگی ناپذیر فراموش نخواهد شد.

اینجانب از درگاه خداوند منّان برای آن فرمانده جانباز پیشکسوت آرزوی علوّ درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی ایشان خاندان معزز ابوحمزه و سایر بازماندگان و همرزمان آن فقید سعید سلامتی شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 1 =