جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۱:۳۹
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

سخنگوی وزارت بهداشت:وضعیت کرونا در بیشتر استانها روند صعودی دارد

سیما سادات لاری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسفراین به خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران سرپایی کووید.۱۹ در بیشتر استانها همچنان افزایشی است که این وضعیت موجب افزایش تعداد بستری ها و فوتی ها در هفته های آینده خواهد شد. وی افزود: در خراسان شمالی هم هنوز روند ابتلا به ویروس کرونا […]



سیما سادات لاری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان اسفراین به خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران سرپایی کووید.۱۹ در بیشتر استانها همچنان افزایشی است که این وضعیت موجب افزایش تعداد بستری ها و فوتی ها در هفته های آینده خواهد شد.

وی افزود: در خراسان شمالی هم هنوز روند ابتلا به ویروس کرونا کاهشی نیست و حتی اگر کاهشی شود، ۲ تا سه هفته دیگر شاهد روند افزایشی فوتی ها در استان خواهیم بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با گلایه از نبود نظارت های کافی بر محدودیت های کرونایی و عادی انگاری در سطح کشور گفت: درصد رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک هم زیر ۸۷ درصد است.

وی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شد و گفت: مردم در خانه ها بمانند.

وی با بیان اینکه درگیری ویروس کرونا در موج چهارم بیشتر به علت دورهمی های خانوادگی است گفت: تغییر وضعیت کرونایی به رفتار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد و اگر مردم رعایت نکنند این موج طولانی خواهد شد.

فردا پایان مرحله نخست اولویت های واکسیناسیون کرونا در خراسان شمالی

سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با ابراز رضایت از روند واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: اجرای اولویت های واکسیناسیون  با سرعت و دقت خوبی انجام شده و فردا پایان مرحله نخست اولویت های واکسیناسیون در خراسان شمالی است.

لاری افزود: فرایندهای خوبی در اجرای طرح واکسیناسیون برای جلوگیری از تجمع در محل و نظارت بر اجرای دقیق اولویت های تزریق واکسن‌ کرونا پیش بینی و انجام‌ شده است.

شهرستان ۱۳۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد از ۱۸ فروردین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + 1 =