چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲:۵۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

ساکن ناشنوای موزه آرمیتاژ پیشگوی مسابقات یورو ۲۰۲۰

به گزارش فرهنگ سار، گربه سفیدی که در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نتایج چهار دیدار مرحله گروهی را که پیشگویی آن را بر عهده داشت، به درستی حدس زد، با تایید مقامات شهر سن‌پترزبورگ برای افزایش هیجان و جذابیت این تورنمنت که باتوجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور هواداران و یا در بهترین […]



به گزارش فرهنگ سار، گربه سفیدی که در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نتایج چهار دیدار مرحله گروهی را که پیشگویی آن را بر عهده داشت، به درستی حدس زد، با تایید مقامات شهر سن‌پترزبورگ برای افزایش هیجان و جذابیت این تورنمنت که باتوجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور هواداران و یا در بهترین حالت با حضور شمار معدودی از فوتبال‌دوستان برگزار خواهد شد، بازخواهد گشت. از جمله این دیدارهای پیش‌بینی شده توسط آشیل می‌توان به دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ مابین روسیه و عربستان اشاره کرد که میزبان در نهایت با نتیجه پرگل پنج بر صفر به پیروزی رسید.

با این حال، پیشگویی‌های بعدی این گربه درست نبود و آشیل در سه مقطع از انتخاب نتیجه نهایی فینال ناکام ماند.

آشیل برای پیش‌بینی نتیجه دیدار، از بین دو ظرف غذا که داخل هرکدام از آنها پرچم یکی از دو کشوری که با هم مواجه بودند، قرار داشت، یک را انتخاب می‌کرد.

سن پترزبورگ از سه دیدار این تورنمنت که به دلیل پاندمی کرونا با یک سال تاخیر مواجه شده و قرار است تابستان سال جاری برگزار شود، میزبانی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت + 20 =