دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۳:۲۳
دسته بندی: هنری
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

 «زمانی یک زن» در جشنواره آمریکایی

فیلم سینمایی «زمانی یک زن» به کارگردانی جلیل اکبری‌صحت و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی در جشنواره بین‌المللی فیلم «ال-داب» در کشور آمریکا به نمایش در می‌آید. به گزارش فرهنگ سار، فیلم سینمایی «زمانی یک زن» که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «ال-داب» که هرساله در […]



فیلم سینمایی «زمانی یک زن» به کارگردانی جلیل اکبری‌صحت و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی در جشنواره بین‌المللی فیلم «ال-داب» در کشور آمریکا به نمایش در می‌آید.

به گزارش فرهنگ سار، فیلم سینمایی «زمانی یک زن» که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «ال-داب» که هرساله در ایالت فلوریدای آمریکا برگزار می‌شود، به نمایش درمی‌آید.

«زمانی یک زن» روایت داستان هما شاکر است که خود درگیر بیماری صعب العلاجی شده و مدتی است از برادرش آرش بی‌خبر است. آرش در جستجوی رویای خودش «دوندگی» به کنیا رفته است و هما در جستجوی پیدا کردن برادرش به شناخت تازه‌ای از زندگی می‌رسد…

امسال نهمین دوره جشنواره «ال-داب» از۹ الی ۱۱ اکتبر (۱۸ تا ۲۰ مهر)در بخش‌های متعدد فیلم‌های کوتاه و بلند و…  برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 − 3 =