سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸:۰۰
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

رییس سازمان بازرسی کل کشور از پارک علم و فناوری زاهدان بازدید کرد

به گزارش فرهنگ سار بازدید از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان آخرین برنامه رییس سازمان بازرسی کل کشور بود که در این بازدید از قسمت‌های مختلف این پارک و کارخانه نوآوری دیدن و از نزدیک در جریان کارها و اقدامات نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان این استان قرار گرفت. رییس سازمان بازرسی کل کشور در […]



به گزارش فرهنگ سار بازدید از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان آخرین برنامه رییس سازمان بازرسی کل کشور بود که در این بازدید از قسمت‌های مختلف این پارک و کارخانه نوآوری دیدن و از نزدیک در جریان کارها و اقدامات نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان این استان قرار گرفت.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به زاهدان به اتفاق مسوولان دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان ابتدا در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) این شهر حضور یافت و سپس در آیین تکریم و معارفه بازرس کل این استان شرکت کرد.
لازم به ذکر است پارک‌های علم و فناوری با هدف سازماندهی محیط مناسب برای خلق و توسعه شرکت‌های مبتنی بر فناوری، از طریق گردهم‌آوردن نهادهای دانش‌­بنیان و شرکت‌های خصوصی ایجاد شده‌اند.

پارک‌های علم و فناوری معمولا در مناطقی نزدیک به دانشگاه و مراکز تحقیقاتی ایجاد می‌شوند و سرمایه‌گذاری در زیرساخت را برای جذب متقاضیان با کیفیت ارتقا می‌دهند.

پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با توجه و تاکید بر ظرفیت­‌های موجود در منطقه و با در کنار هم قراردادن زیرساخت‌­ها، فرایندها و سیستم‌­های حمایتی تلاش کرده تا نقش موثری در توسعه زیست بوم نوآوری منطقه ایجاد کند.

این مجموعه بر این هدف است تا ظرفیت­‌های حمایتی موجود در سیستان و بلوچستان را به واسطه تجمیع دستگاه­‌های مرتبط به درستی اعمال و هدایت کند و با محور قرار دادن توسعه همزمان زیرساخت­‌های فیزیکی، فناوری و حمایتی نقش مهمی در زیست بوم نوآوری و دانش‌­بنیان ایفا کند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − چهار =