چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۳:۵۱:۰۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

رونمایی از علت خداحافظی گرگ ایرانی در روز محکومیت ۹ ساله آقای ستاره

به گزارش فرهنگ سار، در بیستمین روز از اسفندماه، بسته ورزشی در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های متنوعی تدارک دیده شده است. با ما همراه باشید. اسکوچیچ: برای صعود به جام جهانی خوشبین هستم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: برای صعود به جام‌جهانی با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم، […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیستمین روز از اسفندماه، بسته ورزشی در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های متنوعی تدارک دیده شده است. با ما همراه باشید.

اسکوچیچ: برای صعود به جام جهانی خوشبین هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: برای صعود به جام‌جهانی با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم، خوشبین هستم. ادامه این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

چرایی وداع «هادی چوپان» با دنیای قهرمانی

نفر سوم مستر المپیا در حالی وداع زودهنگام با دنیای قهرمانی دارد که وی بارها از کوه مشکلات پیش روی خود گلایه داشت اما تاکنون کسی واکنشی نسبت به آن نشان نداده است. مشروح این گزارش را در اینجا مطالعه کنید.

علینژاد: ورزش را در سال سخت کرونا زنده نگه داشتیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سال ۹۹ سال دشواری در ابعاد مختلف برای مردم دنیا بود. در حوزه ورزش نیز به طبع دیگر حوزه‌ها سال سختی را داشتیم ولی با همکاری جامعه ورزش و فدراسیون‌ها و اقداماتی که انجام شد، توانستیم ورزش را زنده نگه داریم. اطلاعات تکمیلی را در اینجا بیابید.

«روبینیو» از عرش به فرش؛ حکم ۹سال حبس ستاره اسبق رئال تایید شد

 حکم ۹ سال حبس ستاره اسبق باشگاه‌های رئال مادرید و منچسترسیتی به دلیل نقش داشتن در تجاوز صورت گرفته در سال ۲۰۱۳، توسط دادگاهی در میلان تایید شد. ادامه خبر در اینجا قابل رویت است.

کیودو: حضور تماشاگران خارجی در المپیک ۲۰۲۱ توکیو منتفی شد

خبرگزاری کیودو اعلام کرد دولت ژاپن به این تصمیم رسیده که المپیک توکیو در سال ۲۰۲۱ را بدون حضور تماشاگران خارجی برگزار کند. روی اینجا کلیک کنید و در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

«میلیچ»‌ به محض صدور روادید به استقلال ملحق می‌شود

موانع موجود بر سر راه بازگشت «هرویه میلیچ»‌ ‌برطرف شده و او پس از صدور روادید به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات استقلال شرکت کند. جزییات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت + شش =