چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۱۱:۲۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

روایت جالب اسطوره شیاطین سرخ از تمدید قرارداد طولانی مدت

به گزارش فرهنگ سار، وین رونی که این روزها هدایت تیم دربی کانتی را در چمپیونز لیگ به عهده گرفته در گفت‌وگو با ویژه برنامه رسانه منچستریونایتد صحبت‌های جالبی را انجام داد. کاپیتان اسبق شیاطین سرخ که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ در منچستر حضور داشت، در مورد اینکه چندین بار تا آستانه ترک اولدترافورد […]



به گزارش فرهنگ سار، وین رونی که این روزها هدایت تیم دربی کانتی را در چمپیونز لیگ به عهده گرفته در گفت‌وگو با ویژه برنامه رسانه منچستریونایتد صحبت‌های جالبی را انجام داد.

کاپیتان اسبق شیاطین سرخ که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ در منچستر حضور داشت، در مورد اینکه چندین بار تا آستانه ترک اولدترافورد پیش رفت اما این کار پیش از حضور مورینیو هرگز رنگ واقعیت به  خود نبخشید، اظهار داشت:  در آن مقطع پیشنهاد مورینیو و چلسی کاملا مشهود بود و به همه ثابت شد که چنین پیشنهادی وجود دارد. البتهدر این میان نام تیم‌های دیگر مانند رئال مادرید، بارسلونا و حتی منچسترسیتی هم مطرح شد اما شرایط هرگز برای رفتن از اولدترافورد مهیا نشد.

وی افزود: من حتی تا آستانه سفر به اسپانیا پیش رفتم و ۲ روز هم وسایلم جمع بود. راستش را بخواهید خودم دوست داشتم به بارسلونا بروم و این برای من ایده‌آل بود اما در واقعیت شانس پیوستنم به رئال مادرید بیشتر شد. چلسی هم که یک گزینه همیشگی بود. آنها سال ۲۰۱۰ چند روز هم با خودم و هم مدیر برنامه‌هایم مذاکراتی را انجام دادند اما نهایی نشد.

رونی ادامه داد: من حتی پیش خودم می‌گفتم که تصور کن در بارسلونایی حضور داری که مسی، ژاوی اینیستا و بوسکتس در آن بازی می‌کنند. من به این فکر می‌کردم که در کنار مسی چقدر می‌توانم به خط حمله بارسلونا کمک کنم.

وی سپس با اشاره به اینکه از جدایی از جمع شیاطین سرخ منتفی شد و قراردادش را پنج سال دیگر با منچستریونایتد تمدید کرد، گفت: شرایط کمی عجیب بود. هواداران مقابل خانه‌ام به خاطر جدایی اعتراض می‌کردند حتی ساعت ۳ بامداد هم هنوز اعتراض می‌کردند. در آن شرایط مدیر اجرایی وقت باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله داد که بر سر آن قرارداد با هم توافق کردیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده + هجده =