یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۱:۰۲
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

روابط ایران وآذربایجان نمونه مناسبات سازنده میان کشورها است

رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام اینستاگرامی نوشت: روابط ایران و آذربایجان نمونه مثبت مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است.



محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام اینستاگرامی نوشت: روابط و همکاری‌های ایران و آذربایجان نمونه‌ای مثبت برای مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است.

«محمود واعظی» در این پیام تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان کشوری دوست و همسایه در کنار دولت و ملت جمهوری آذربایجان بوده و نسبت به توسعه روابط با این کشور اهمیت قائل است.

وی یادآور شد: امروز درگفت وگوی تلفنی با آقای «حکمت حاجی‌اف» مشاور سیاست خارجی رئیس جمهوری آذربایجان گفتم امروز که به واسطه شیوع کرونا در جهان رفت‌وآمدها و ملاقات‌های رسمی مستقیم کاهش یافته باید تلاش بیشتری برای توسعه مناسبات و همکاری‌ها در راستای منافع دو ملت داشته باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهارداشت: با یادآوری ضرورت احترام به تمامیت ارضی و حق حاکمیت کشورها عرض کردم مطمئناً تنش در منطقه به نفع هیچ کشوری نبوده و ما خواهان ثبات توسعه و پیشرفت همه کشورها بویژه جمهوری آذربایجان هستیم و امیدواریم مناقشات از طریق راه حل های صلح آمیز و از طریق گفت و گو حل و فصل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده − 4 =