سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۶:۳۵
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

رفع چالش پول نقد برای ۱۰ هزار گردشگر خارجی توسط یک شرکت خلاق

حسین سرای لو مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای نوین گفت: گردشگران خارجی قادر نبودند به صورت مستقل از بانک‌های ایرانی کارت بانکی دریافت کنند چون امکان اتصال حساب از ایران به کشور مبدا گردشگران وجود نداشت اما ما با ایجاد زیرساخت‌های لازم و با توافق یکی از بانک‌های ایرانی، برای گردشگران خارجی کارت بانکی فراهم کردیم. […]



حسین سرای لو مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای نوین گفت: گردشگران خارجی قادر نبودند به صورت مستقل از بانک‌های ایرانی کارت بانکی دریافت کنند چون امکان اتصال حساب از ایران به کشور مبدا گردشگران وجود نداشت اما ما با ایجاد زیرساخت‌های لازم و با توافق یکی از بانک‌های ایرانی، برای گردشگران خارجی کارت بانکی فراهم کردیم.

وی افزود: خوشبختانه موفق شدیم در یک بازه زمانی سه ساله برای بیش از ۱۰ هزار گردشگر خارجی کارت بانکی ویژه آنها را صادر کنیم.  

سرای لو اظهار داشت: خدمات دیگری نیز برای گردشگران خارجی، ایجاد کردیم. برای نمونه گردشگر خارجی می‌توانست از کشور خودش بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس، در ایران بگیرد و هتل رزرو کند.

وی  بیان کرد: با شیوع کرونا، روند ورود گردشگر بین‌المللی به کشور، کاهش یافته است، طبیعتاً کسب و کار ما نیز از آسیب همه‌گیری کرونا بی‌نصیب نماند.

بر اساس اعلام روز یکشنبه فرهنگ سار از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این فعال حوزه کسب و کارهای نوین همچنین گفت: همه سایت و شبکه‌های اجتماعی ما هنوز هم با تراکم بازدید کننده خارجی روبه رو است و این نشانگر علاقه مردم دیگر کشورها به بازدید از ایران است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 + شانزده =