چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۷:۳۶
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن اقتصاد مقامتی است

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت الاسلام سید جواد حسینی عصر یکشنبه در آیین یادواره شهدا و گرامیداشت ۲۲ شهید روستای آینه سرپل ذهاب همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اهالی روستا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: جنگ تحمیلی علیه انقلاب […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت الاسلام سید جواد حسینی عصر یکشنبه در آیین یادواره شهدا و گرامیداشت ۲۲ شهید روستای آینه سرپل ذهاب همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اهالی روستا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: جنگ تحمیلی علیه انقلاب نوپای مردم عملا در اول شهریور سال ۱۳۵۹ شروع شد و رژیم بعث عراق ادعای فتح سه روزه کشورمان را داشت.

وی اظهار داشت: در شرایطی که تمام دنیا از رژیم بعث عراق با انواع پشتیبانی های تجهیزاتی و نفری حمایت می کردند مردم ایران با دست خالی و با نیروی ایمان و تقوا در دفاع مقدس به پا خواسته و در برابر دنیای استکبار ایستاده و به یاری خداوند به پیروزی رسیدند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: دشمن تا به امروز ایران اسلامی را رها نکرده و امروز خاکریزهای ما با دشمن متفاوت شده  از این رو مردم باید در مواجهه با دشمن بصیر بوده و روش های توطئه آن ها را بشناسند تا بتوانند بهترین مقابله را داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دشمن در بخش فرهنگی نیز برنامه ریزی بسیاری برای گرفتن ایمان مردم به خصوص جوانان و نوجوانان از طریق فضای مجازی دارد که باید خانواده ها در این بخش مراقب فرزندان خود باشند.  

وی اظهار داشت: برگزاری مجالس شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ جبهه و شهادت دارد از این رو این مراسمات باید تداوم یافته و در آن  خاطرات دفاع مقدس بیان شود.

او گفت: ما باید قدردان خون شهدا بوده و به گونه ای رفتار کنیم که شرمنده روی شهدا نباشیم و نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه و الگو برداری از سیره ی شهیدان اقدام کنیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه + هفده =