چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۸:۲۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۹

دنور بالاخره ترمز لس‌آنجلس لیکرز را کشید

آنطور که لس‌آنجلس لیکرز از مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به میدان می‌رود نشان داده به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند. این تیم با درخشش «لبرون جیمز» و «آنتونی دیویس» همه حریفان را شکست می‌دهد اما بامداد امروز (چهارشنبه) در سومین مسابقه برابر دِنور ناگتز از فینال کنفرانس غرب ترمزش کشیده شد و ۱۱۴ بر ۱۰۶ […]



آنطور که لس‌آنجلس لیکرز از مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به میدان می‌رود نشان داده به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند. این تیم با درخشش «لبرون جیمز» و «آنتونی دیویس» همه حریفان را شکست می‌دهد اما بامداد امروز (چهارشنبه) در سومین مسابقه برابر دِنور ناگتز از فینال کنفرانس غرب ترمزش کشیده شد و ۱۱۴ بر ۱۰۶ باخت.

در این مسابقه دِنور توانست با درخشش «جرمی گرنت»، «نیکولا جوکیچ» و «جمال مورای» حریف خود را مغلوب کند. این بازیکنان به ترتیب با کسب ۲۶، ۲۲ و ۲۸ امتیاز ستاره‌های میدان و تیم دنور بودند.

در طرف مقابل «آنتونی دیویس» و «لبرون جیمز» مثل همیشه درخشیدند اما این بار به اندازه‌ای نبودند که از پس حریف خود بربیایند. دیویس ۲۷ امتیاز و جیمز ۳۰ امتیاز گرفت.

با این نتیجه تقابل دو تیم ۲ بر یک به سود لیکرز شد و حالا رقابت برای قهرمانی در این کنفرانس و رسیدن به فینال NBA ادامه خواهد داشت.

در کنفرانس شرق نیز بوستون و میامی‌هیت رقابت نزدیکی دارند.

خبر دیگر اینکه، شیکاگو بولز به طور رسمی اعلام کرده که برای فصل بعد «بیلی داناوان» سرمربی پیشین اوکلاهوما سیتی روی نیمکتش خواهد نشست.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

10 + 7 =