چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۵:۰۵
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

دفاع مقدس دفاع از ارزش‌ها بود

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: امروز وظیفه همه ما پاسداشت از خون پاک شهدا، همت والای ایثارگران و جانباران و همچنین خانواده آنان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل است.وی ادامه داد: امروز قلم و امضای مسوولان می تواند همانند تیری به قلب دشمن تاثیرگذار باشدخطیب جمعه قشم تصریح کرد: […]



حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: امروز وظیفه همه ما پاسداشت از خون پاک شهدا، همت والای ایثارگران و جانباران و همچنین خانواده آنان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل است.
وی ادامه داد: امروز قلم و امضای مسوولان می تواند همانند تیری به قلب دشمن تاثیرگذار باشد
خطیب جمعه قشم تصریح کرد: باید موانع تولید از مسیر سرمایه گذار رفع شود، زیرا ولید به استقلال کشور کمک می‌کند و موجب از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
حاجبی تصریح کرد: دولت باید در راستای بازآفرینی امید به مردم اعتماد را به مردم بازگردانند و با رفع تبعیض و اجرای عدالت،  اعتماد مردم را افزایش دهد.

وی افزود: اکنون زمان آن است که با اصلاح قوانین فساد زا در مسیر افزایش اعتماد عمومی حرکت کنیم و با افرادی که در ادارات فساد می‌کنند براساس قانون برخورد شود.
امام جمعه قشم ادامه داد: حذف دیوانسالاری و بروکراسی باعث رونق تولید می شود و سرمایه گذار از حیرانی خارج می شود.
وی در ادامه مشکل آب جزیره قشم را از مطالبات مهم مردم دانست و گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند راهکار عملی برای رفع مشکل آب جزیره ارائه کنند و از حرف درمانی بپرهیزند.
حاجبی در پایان با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی افزود: امسال اگر به دلیل شرایط کرونایی، اربعین با حضور کم ایرانیان همراه است اما فرهنگ اربعین و این سفر نمادین از ظهور تمدن نوین اسلامی نوید می دهدکه باید آن را به نحو شایسته پاس بداریم.

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج + 6 =