یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۱:۲۲
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

دشمن با تاکتیک مذاکره به دنبال تداوم فشار است

هرگونه زمزمه و عقب نشینی در خصوص مذاکره با متکبران خیانت نابخشودنی است



به گزارش تحلیلی خبری فرهنگ ساربه نقل از روزنامه فیگارو نوشت: “تجربه کره شمالی نشان می دهد که بهتر است ایران اول به سلاح اتمی مجهز شود، سپس با واشنگتن مذاکره کند”
فارغ از مبنای دینی ایران در خصوص عدم نیاز به سلاح اتمی، در روایت فوق روزنامه فیگارو با استناد به تجربه کره شمالی صراحتاُ مذاکره بدون پشتوانه را به ضرر جمهوری اسلامی ایران می داند.
رهبرانقلاب دیروز فرمودند: “آفت بزرگ دولت های غربی، تکبر آنها است. اگر دولتِ مقابل آنها دولت ضعیفی باشد، این تکبر کار خود را می کند. اما اگر کشوری باشد که واقعیت آنها را دید و شناخت و ایستاد،‌ آنها زمین می خورند.”

معظم له در بیانیه گام دوم مینویسند:« اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه هایی از تاریخ چهل ساله نمی بود دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی داشت.»

این روزها روزهای حساسی است ؛ دشمن با تاکتیک مذاکره به دنبال تداوم فشار است. هرگونه زمزمه و عقب نشینی در خصوص مذاکره با متکبران خیانت نابخشودنی است؛ در این برهه حساس از سویی بایست واقعیت حریف متکبر را شناخت و از طرفی بایست با چنگ زدن به حبل وحدت، منطق مقاومت و سیاست خارجی فعال ، مولفه های اقتدارملی تقویت کرد. «وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ»

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

8 − 1 =