چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۵:۳۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

خان‌محمدی: یحیی راه بردن استقلال را بلد است

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار، با اشاره به رویارویی استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: این بازی برای هر ۲ تیم حائز اهمیت است چرا که هم استقلال و هم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارند و با موفقیت در این مسابقه می‌توانند با روحیه مضاعف پای به […]



حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار، با اشاره به رویارویی استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: این بازی برای هر ۲ تیم حائز اهمیت است چرا که هم استقلال و هم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارند و با موفقیت در این مسابقه می‌توانند با روحیه مضاعف پای به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

وی افزود: در شهرآورد نقش مربیان بیش از هر مسابقه دیگری به چشم می‌آید. با توجه به اینکه این بازی پس از مشخص شدن تکلیف لیگ برتر برگزار می‌شود، خیال هر ۲ تیم از بابت مسابقات لیگ راحت است و تمام تمرکز خود را روی موفقیت در این دیدار می‌گذارند. از طرفی به این دلیل که این مسابقه تک حذفی است از حساسیت بالایی برخوردار است و نقش مربی بسیار زیاد است که تیمش را از نظر روحی و روانی برای این دیدار آماده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در چند وقت اخیر تمام مربیانی که در شهرآورد حضور داشتند خارجی بودند. در شهرآورد قبلی که هم فرهاد مجیدی و هم یحیی گل‌محمدی حضور داشتند، تازه این مربیان سکان هدایت تیم‌هایشان را بر عهده گرفته بودند و نمی‌شد عیار واقعی آنها را در شهرآورد متوجه شد اما در این دیدار نقش مربیان را مشاهده خواهید کرد.

وی گفت: یحیی گل‌محمدی از نظر شخصی دربی باز است و راه بردن استقلال را بلد است. یکی از شاخص‌های اصلی او در مربیگری آرامشی است که دارد و این آرامش به  طور حتم در شهرآورد هم به کمک او خواهد آمد. در این سال‌ها افراد خیلی کمی بودند که توانستند در شهرآورد آرامش همیشگی را داشته باشند. رضا جباری، علی کریمی و یحیی گل‌محمدی همیشه این شاخصه را داشتند و یحیی چه به عنوان بازیکن چه به عنوان مربی مقابل استقلال موفق بوده است.

خان‌محمدی اضافه کرد: من در ۷ شهرآورد حضور داشتم و از دید من این آرامش مهم ترین شاخصه برای موفقیت در شهرآورد است. پرسپولیس هم با توجه به شرایط تیمی‌اش آرامش خوبی دارد و موفق خواهد بود. پرسپولیس در این بازی در ۹۰ دقیقه کار را برای صعود یکسره خواهد کرد.

وی در مورد بهترین خاطره‌اش از شهرآورد تصریح کرد: در یکی از شهرآوردها ما موفق شدیم با گل‌های یحیی گل‌محمدی و بهنام ابوالقاسم پور استقلال را ۲ بر یک شکست دهیم که پیروزی در آن مسابقه خیلی به من چسبید.

شهرآورد ۹۳ بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار است روز چهارشنبه پنجم شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

7 − یک =