چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۲:۲۸:۱۲
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

حواشی بی‌پایان یک سریال

زیرخاکی مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان بود که پس از اقبال مخاطبان از پخش فصل اول آن در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ قرار شد تا فصل بعدی آن ساخته شود. این سریال کمدی-تاریخی که مربوط به دهه های ۵۰ و ۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال […]



زیرخاکی مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان بود که پس از اقبال مخاطبان از پخش فصل اول آن در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ قرار شد تا فصل بعدی آن ساخته شود.

این سریال کمدی-تاریخی که مربوط به دهه های ۵۰ و ۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در این مسیر درگیر مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود؛ و در سیاقی شبیه تمامی این دست آثار کمدی ساخته شده (فیلم‌هایی چون لیلی با من است، مصادره و …) در همه این موارد این مرد از رخدادهای کشورش بی‌خبر و به آنها بی‌اعتناست و مشغول به کار خودش است.

پس از آن که قرار شد تا فصل دوم این سریال ساخته شود، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که کارگردان و نویسنده این مجموعه تلویزیونی به دلیل آنچه سانسور در اثر خود خوانده بود از تولید این مجموعه انصراف داده است.

سامان در صفحه اینستاگرام خویش اعلام کرده بود: «با پوزش از مخاطبین دوست داشتنی سریال زیر خاکی، به  علت سانسور بی دلیل آن در بازپخش و سیاست‌های دوگانه و متناقض تلویزیون، از ادامه ساخت آن انصراف می‌دهم».

موضوعی که دیگر بار امروز و پس از اعلام دوباره ساخت ایران سریال از سوی روابط عمومی آن به حاشیه رفت.

در اعلام جدید آمده است: در حالی که پیش از این با مشکلاتی که در بازپخش زیرخاکی پیش آمده بود، ابتدا ساخت فصل دوم سریال در هاله ای از ابهام قرار داشت. سپس رضا نصیری نیا تهیه کننده زیرخاکی از تلاش برای رفع مشکلات پیش روی کلید خوردن این سریال خبر داده بود، با حل این مسائل، تصویربرداری فصل دوم آن به زودی آغاز خواهد شد.

فصل اول زیرخاکی با پخش در رمضان سالجاری توانست عنوان پربیننده ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه ادامه پیدا می کند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی زاده بازیگران اصلی و رایان سرلک بازیگر خردسال این مجموعه تولید سیما فیلم هستند و اسامی بازیگران تازه ای که به پروژه می پیوندند نیز به مرور رسانه ای خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × یک =