چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۲:۱۲:۳۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

حل مشکلات اقتصادی در گرو مشارکت فعال در انتخابات است

به گزارش فرهنگ سار، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش روز جمعه در جمع مردم در حسینیه سیدالشهدای شهرستان یزد افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، مسوولان را در حل مشکلات و توسعه کشور به خصوص در بخش اقتصادی کمک می‌کند. وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به شدت به دنبال مانع حضور گسترده مردم انقلابی […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش روز جمعه در جمع مردم در حسینیه سیدالشهدای شهرستان یزد افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، مسوولان را در حل مشکلات و توسعه کشور به خصوص در بخش اقتصادی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به شدت به دنبال مانع حضور گسترده مردم انقلابی در انتخابات پیش‌رو هستند ادامه داد:  نخبگان، دلسوزان، نیروهای انقلابی و هر فردی که دلش برای اقتدار نظام اسلامی می‌سوزد باید برای مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کند.

این فعال اصولگرا اظهار کرد: اگر مردم فهیم و ولایی ایران به دنبال  مشکلات اقتصادی و معیشتی خود هستند باید به خاطر شرایط خاص موجود و توطئه‌هایی که علیه کشور اسلامی توسط دشمنان صورت می‌گیرد،  آگاهانه حضوری پررنگ در این رخداد مهم سیاسی داشته باشند.

روانبخش بیان کرد: وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در کنار توطئه‌های گسترده فرهنگی، فشار زیادی را بر مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه وارد کرده و بدون شک باید برای اعتمادآفرینی و امیدبخشی مجدد و بیشتر، مسوولان برای حل معضلات کنونی اقدام کنند .

وی گفت: هر فردی می‌خواهد ایران اسلامی به رغم همه دشمنی‌های استکبار در جهان و منطقه سرفراز  و عزتمند باشد باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر حضور فعال در انتخابات با دیدی باز فرد اصلح را که دلسوز کشور است با رای بالا گزینش کند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مردم قهرمان باید بدون توجه به جنگ روانی و فرهنگی دشمنان که به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند بار دیگر در پای صندوق‌های اخذ رای ۲۸ خردادماه امسال شرکت کنند و بلوغ و شعور سیاسی خود را به جهانیان نشان دهند.

روانبخش به جنگ گسترده تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان با استفاده از شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌های خارجی در زمان انتخابات برای پاشیدن بذر ناامیدی در بین مردم و جوانان اشاره کرد و هوشیاری و بصیرت همه مردم را نسبت به اهداف شوم آنها خواستار شد.

 به گزارش فرهنگ سار، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.   

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج − دو =