چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۵:۳۳
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

جلوی بحرانی شدن مساله جمعیت کشور گرفته شود

به گزارش روز جمعه از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه افزود: بارها رهبر معظم انقلاب در این مورد دیدگاه و نظراتشان را بیان کردند و امید است، منویات ایشان در مورد موضوع بحران جمعیت مورد توجه دلسوزان نظام و مردم قرار گیرد؛ باید تلاش کرد با همکاری همه، جلوی این […]



به گزارش روز جمعه از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه افزود: بارها رهبر معظم انقلاب در این مورد دیدگاه و نظراتشان را بیان کردند و امید است، منویات ایشان در مورد موضوع بحران جمعیت مورد توجه دلسوزان نظام و مردم قرار گیرد؛ باید تلاش کرد با همکاری همه، جلوی این بحران به نحو مطلوبی گرفته شود.

وی گفت: الان مساله در ابعاد خانواده، جمعیت و ازدواج در کشور بحران ایجاده کرده و از سویی آمار طلاق هم افزایش یافته؛ فرهنگ فرزندآوری تحت شعاع قرار گرفته است و باید مجموعه ای باشد تا دست‌به‌دست هم بدهد تا کارها درست پیش برود.

رییس دانشگاه قم افزود: باید دید؛ چرا این بحث به این بحران رسیده است، از طرفی وقتی زمینه فعالیت و اشتغال خانم ها را فراهم می کنیم، خودبه‌خود بحث فرزندآوری را هم مورد تاثیر قرار می دهد.

وی بیان کرد: باید همان طوری که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، ‌اصالت را به خانواده و مسایل خانواده دهیم و در ادامه این طرحی که مجلس تصویب کرده است، با اجرایی شدنش، به رشد جمعیت در جامعه اسلامی کمک کنیم. /

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 2 =