دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۰:۲۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

جدایی بازیکن جوان استقلال و احتمال فروش آقای فوق ستاره

به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از آبان ماه بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم می شود که شاهد روز پرماجرایی در ورزش ایران به خصوص فوتبال بودیم. با این وجود از بقیه حوزه ها غافل نشدیم. همراه ما باشید. استکی: «روزبهانی» باید تمام وقت در خدمت تیم ملی باشد سرمربی تیم ملی […]



به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از آبان ماه بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم می شود که شاهد روز پرماجرایی در ورزش ایران به خصوص فوتبال بودیم. با این وجود از بقیه حوزه ها غافل نشدیم. همراه ما باشید.

استکی: «روزبهانی» باید تمام وقت در خدمت تیم ملی باشد

سرمربی تیم ملی بوکس ایران، گفت: «احسان روزبهانی» بوکسور باتجربه و ارزشمندی است اما باید تمام وقت در مرحله جدید اردوی تیم ملی حاضر باشد و در غیر اینصورت نمی‌توانیم او را در تیم ملی داشته باشیم. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

بهترین فرصت فوتبالی‌ها برای ریاست فدراسیون با تغییرات اساسنامه

اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال در حالی منتشر شده است که شاهد تغییرات جالبی در دل آن هستیم؛ تغییراتی که این فرصت را در اختیار فوتبالی‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند وارد گود شوند. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

خادم‌الشریعه در بین پانزده شطرنج‌باز برتر دنیا قرار گرفت

جدیدترین رده‌بندی برترین شطرنج‌بازان دنیا جهان اعلام شد و ملی‌پوش زنان ایران در رده چهاردهم شطرنج دنیا قرار گرفت. ادامه این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

«رونالدو» در فهرست فروش یوونتوس؛ جدایی اجتناب‌ناپذیر است

براساس گزارش رسانه‌ها اروپایی، باشگاه یوونتوس قصد دارد تا «کریستیانو رونالدو» را در تابستان سال آینده در فهرست فروش بگذارد. جزییات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

ادامه بدشانسی‌های زیزو؛ «والورده» یک ماه خانه‌نشین شد

باشگاه رئال مادرید در گزارش پزشکی خود اعلام کرد که «فدریکو والورده» از ناحیه پای راست دچار شکستگی شده و برای مدتی قادر به همراهی سفیدپوشان نخواهد بود. ادامه خبر در اینجا قابل دسترسی است.

رستگاری از شفر؛ پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال باز شد

براساس اعلام تارنمای رسمی باشگاه استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فدارسیون بین‌الملی فوتبال (فیفا) باز شد. ادامه این خبر را در اینجا دنبال کنید.

مدافع استقلال قرارداد خود را فسخ کرد

مدافع باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. با کلیک روی اینجا از توضیحات تکمیلی این خبر بی نصیب نمانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × 1 =