چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳:۵۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

جانبازان ۷۰ درصد شاه‌محمدی و محمدیان به یاران شهید خود پیوستند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، «مصطفی شاه‌محمدی» جانباز ۷۰ درصد از شهرستان لارستان پس از تحمل ۳۷ سال رنج ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.جانباز شهید «مصطفی شاه‌محمدی» سال ۶۲ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره از نواحی صورت، چشم‌ها، بینی، پیشانی […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، «مصطفی شاه‌محمدی» جانباز ۷۰ درصد از شهرستان لارستان پس از تحمل ۳۷ سال رنج ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
جانباز شهید «مصطفی شاه‌محمدی» سال ۶۲ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره از نواحی صورت، چشم‌ها، بینی، پیشانی و اعصاب و روان مجروح شده بود.

جانباز «محمدیان» به هم‌رزمان شهیدش پیوست

 جانباز «حاج جهانگیر محمدیان» از استان کرمانشاه و یادگار هشت سال دفاع مقدس به هم‌رزمان شهیدش پیوست. پیکر این شهید بزرگوار در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

سرباز وظیفه نیروی انتظامی شهید گرانقدر «حاج جهانگیر محمدیان» در سن ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی مهران از ناحیه کمر مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد که این مجروحیت منجر به قطع نخاع این سرباز دلاور اسلام شد.

شهید «حاج جهانگیر محمدیان» روز گذشته پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از این مجروحیت به دیدار حق شتافت و به یاران شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «جباری غازانی» دعوت حق را لبیک گفت

بانو «حاجیه خانم خدیجه جدی غازانی» مادر شهیدان «غلامحسن و اسمعیل جباری غازانی» دعوت حق را لبیک گفت.

شهید «غلامحسن جباری غازانی» سال ۳۷ متولد شد و  سال ۶۱ در خرمشهر در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

شهید «اسماعیل جباری غازانی» نیز سال ۴۶ متولد شد و سال ۶۲ در منطقه عملیاتی جزایر مجنون در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمد.

مادر شهیدان «کریمی» به فرزندان شهیدش پیوست

 مرحومه حاجیه خانم «فاطمه جوکار» مادر شهیدان «محمدحسن و محمدعلی کریمی» از شهدای شهرستان فسا در استان فارس در سن ۸۹ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن مرحومه در شهرستان فسا تشییع و در جوار امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده شد.

 شهید «محمدعلی کریمی» سال ۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در منطقه فکه به فیض شهادت نائل شد و شهید «محمدحسن کریمی» سال ۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شش − پنج =