چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۷:۱۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

جام جهانی ژیمناستیک قطر لغو شد

به گزارش فرهنگ سار و بنا به اعلام فدراسیون ژیمناستیک، رقابت‌های جام جهانی قطر که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا لغو شد. فدراسیون جهانی ژیمناتسیک هنوز تاریخ جدیدی را برای برگزاری این رقابت‌ها اعلام نکرده است.   لغو جام جهانی قطر هم باعث شد، کسب سهمیه المپیک در […]



به گزارش فرهنگ سار و بنا به اعلام فدراسیون ژیمناستیک، رقابت‌های جام جهانی قطر که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا لغو شد. فدراسیون جهانی ژیمناتسیک هنوز تاریخ جدیدی را برای برگزاری این رقابت‌ها اعلام نکرده است. 

 لغو جام جهانی قطر هم باعث شد، کسب سهمیه المپیک در تک‌وسیله وضعیت نامشخصی پیدا کند.

قرار بود ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری ایران در این رقابت‌ها شرکت کنند و به همین منظور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور داشتند.

سال گذشته و در پی شیوع و فراگیری ویروس کرونا در سطح جهان فینال مسابقات جام جهانی این رشته که در کشور جمهوری آذربایجان برگزار شد لغو و نتایج مرحله مقدماتی برای ورزشکاران به عنوان نتیجه نهایی اعلام ملاک قرار گرفت. سعیدرضا کیخا در مسابقات باکو با کسب جایگاه سوم به فینال رسیده بود.

یکی از مسابقاتی که امید اصلی کیخا برای حضور در المپیک به شمار می‌رفت مسابقات قطر بود که لغو شده و ملی‌پوش کشورمان باید منتظر بماند تا زمان جدیدی برای این رقابت‌ها اعلام شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار + 16 =