دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳:۰۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۵۹

تمجید سرمربی بارسلونا از دروازه‌بان تیمش

به گزارش فرهنگ سار؛ «رونالد کومان» بامداد پنجشنبه پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل دیناموکیف اوکراین در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: نتیجه برای ما خوب بود و توانستیم سومین بُرد متوالی در لیگ قهرمانان را کسب کنیم اما نمی‌توانم از نمایش تیمم در طول بازی چندان راضی باشم. […]



به گزارش فرهنگ سار؛ «رونالد کومان» بامداد پنجشنبه پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل دیناموکیف اوکراین در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: نتیجه برای ما خوب بود و توانستیم سومین بُرد متوالی در لیگ قهرمانان را کسب کنیم اما نمی‌توانم از نمایش تیمم در طول بازی چندان راضی باشم.

وی افزود: باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم و زمانی‌که توپ را در اختیار نداریم، تلاش بیشتری داشته باشیم تا حریفان فرصتی برای گلزنی نداشته باشند.

این مربی هلندی اضافه کرد: وقتی گل زودهنگامی به دست آوردیم، فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت که این برای ما خوب نیست. در نیمه دوم هم به گل رسیدیم اما در ادامه دیناموکیف واکنش خوبی نشان داد و ما را اذیت کرد.

کومان به نقش دروازه‌بانش تیمش در این پیروزی اشاره کرد و گفت: خوشحالم ترشتگن دوران نقاهت را به اتمام رساند و در این بازی با چند واکنش تماشایی اجازه نداد پیروزی بارسلونا از دست برود. او در طول هفته تمرینات خوبی داشت و دیگر نشانی از مصدومیت ندارد.

وی گفت: حالا خیالمان از صعود راحت است و باید پیشرفت کنیم تا در مراحل حذفی به خواسته خود برسیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص استفاده از «دی‌یونگ» در خط دفاعی، گفت: او یکی از گزینه‌های خط دفاعی ما در مواقع ضروری است. مدافعان خسته بودند و از دی‌یونگ استفاده کردیم که او هم نمایش مناسبی داشت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده − یازده =