سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳:۴۴
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۴۹

تغییرات پایان ناپذیر گل ریحان البرز

گل ریحان  با وجود تمام حاشیه ها و مشکلات به خصوص از نظر مالی که  برایش پیشآمد با سرمربیگری  میثم منیعی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر  شرکت کرد، اما آسیب های ناشی از مشکلات  سبب شده تا این تیم  نتواند آنچنان که باید به جایگاه خوبی در جدول لیگ دست یابد. مشکلات مالی، استعفای […]



گل ریحان  با وجود تمام حاشیه ها و مشکلات به خصوص از نظر مالی که  برایش پیشآمد با سرمربیگری  میثم منیعی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر  شرکت کرد، اما آسیب های ناشی از مشکلات  سبب شده تا این تیم  نتواند آنچنان که باید به جایگاه خوبی در جدول لیگ دست یابد.

مشکلات مالی، استعفای سرمربی و به دنبال آن اخراج و اعتصاب چند تن از بازیکنان سبب شده تا گل ریحان این روزها بیشتر از همیشه دچار چالش های شدید شود، مسایلی که می تواند آینده این تیم را نیز به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد.

پیامدهای مشکلات گل ریحان پس از شکست سنگین این تیم در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل خیبر خرمآباد بی خوبی آشکارشد و خیبری ها توانستند سه بار دوازه گل ریحان را باز کنند که البته یکی از این گل ها، گل به خودی بود.

به دنبال این شکست، نامه ای از سوی باشگاه گل ریحان خطاب به مسوولان اجرایی و ورزش استان  البرز برای اجازه خروج تیم از استان انتشار یافت که متن آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز قرار گرفت؛درخواستی که در سال های قبل نیز از سوی مدیران عامل وقت این باشگاه  تکرار شده بود اما مسوولان استان البرز  همواره مهر رد پای این درخواست ها زده اند تا تیم همچنان در استان باقی بماند.

پس از انتشار این نامه ، استعفای منیعی سرمربی تیم و تصویر اصغر مازیار به عنوان سرمربی جدید در کنار مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گل ریحان البرز در سایت این باشگاه بارگذاری شد.

در پی نوشت این تصویر آمده است: بنا بر تصمیم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز، اصغر مازیار به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.

این تغییر مدیریتی در حالی صورت گرفت که گل ریحان در هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز دوشنبه ۲۹ دی ماه  باید به مصاف رایکا بابل برود.

رایکا هم اکنون با ۱۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول لیگ قرار دارد.

جدای از  این تغییر مدیریتی حاشیه دیگری نیز برای  تیم گل ریحان  ایجاد شده که آینده بازی های این تیم را می تواند تحت تاثیر قرار دهد و آن هم  نامه ای است که به امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال رسیده است .

 تصویر این نامه  توسط باشگاه گل ریحان در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز قرار گرفت.

در این نامه که تاریخ صدور آن به بیست و یکم دی ماه برمی گردد خطاب به ریاست سازمان لیگ فوتبال کشور آورده شده است: نظر به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز از لیگ دسته یک فوتبال کشور متعهد بوده تا نسبت به تسویه کامل دیون و معوق آن باشگاه اقدام نماید و تاکنون مستنداتی در این خصوص به کمیته وضعیت بازیکنان ارائه نگردیده است، ضمن پیوست فهرست دیون آن باشگاه خواهشمند است به باشگاه مرقوم اعلام نمایید نسبت به تسویه کامل دیون معوق حداکثر تا پایان  هفته نهم بازی ها اقدام نماید در غیر این صورت مقرر نمایید کارت بازی صادره برای بازیکنان آن باشگاه باطل و از درجه اعتبار ساقط و پنجره نقل و انتقالی باشگاه نیز مسدود گردد.

با این حال گل ریحان در روزهایی که می بایست با یک ثبات و بدون دغدغه بتواند در بازی های پیش روی لیگ برتر  بر صعود  تمرکز کند درگیر حاشیه هایی شده که می تواند زمینه ساز سقوط این تیم البرزی باشد.

تنها نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند حمایت مسوولان استانی است تا شاید بتوان بخشی از مشکلات ایجاد شده در آن را برطرف کرد  و امید را به بازیکنان برگرداند.

این تیم هم اکنون در جدول لیگ دسته یک وضعیت خوبی ندارد و با هشت امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار گرفته است.

نکته پایانی اینکه تاکنون مسوولان استان البرز در خصوص رفع مشکلات گل ریحان هیچ سخنی به میان نیاورده اند و اگر وضعیت به همین شکل پیش برود ، نمی توان به موفقیت تیم در رقابت های لیگ برتر امید داشت. 

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

18 − یک =