چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۴:۱۱:۳۱
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۷

تضعیف جایگاه علما مهمترین برنامه استکبار برای مقابله با اسلام است

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی که در حرم شهدای گمنام ورامین برگزار شد اظهار داشت: در طول تاریخ علما و روحانیون همواره چراغ هدایت مردم بودند و افرادی نظیر امام راحل موفق شدند تا تاریخ را دگرگون سازند.وی با اشاره به تلاش همیشگی […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی که در حرم شهدای گمنام ورامین برگزار شد اظهار داشت: در طول تاریخ علما و روحانیون همواره چراغ هدایت مردم بودند و افرادی نظیر امام راحل موفق شدند تا تاریخ را دگرگون سازند.
وی با اشاره به تلاش همیشگی دشمن در تضعیف چهره علما و روحانیون به منظور مقابله با اسلام، خاطرنشان کرد: امروز دشمن که در طول تاریخ، بارها از علما و روحانیت ضربات متعددی خورده، تلاش دارد تا وجهه عالمان دینی را با تبلیغات نادرست در میان مردم خدشه‌دار کند.
محمودی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران تحت عنایت امام زمان(عج) است و امروز انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم است و همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم، موظفیم که این رسالت را به درستی انجام دهیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جایگاه رفیع  علامه حسن‌زاده آملی، افزود: این علامه از علمای برجسته کشور بودند که بسیاری از افراد به درستی ایشان را نشناختند در حالی که ایشان در کمال تواضع و خضوع، عالم و ذوالفنون بسیاری از علوم بودند.
محمودی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در روز اربعین حسینی مبنی بر جهاد تبیینی در فضای مجازی یادآور شد: امروز همه موظفیم تا با آگاهی فرمایاشات رهبر معظم انقلاب را دنبال و به معنای واقعی کلمه در فضای مجازی جهاد کنیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب (س) با روشنگری توانستند حادثه عاشورا را زنده نگه دارند و تمام برنامه‌های دشمن را نقش برآب کنند، امروز نیز ما موظفیم تا با با الگوگیری از این ستارگان درخشان، در فضای مجازی به روشنگری بپردازیم.
محمودی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد: امروز باید برای فرهنگ و سیره شهدا به میدان آمده و با تمام توان، شخصیت‌ها و الگوهای حقیقی را به جوانان و آینده سازان کشور معرفی کنیم.
علامه حسن زاده آملی روز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ و در ۹۳ سالگی، پس از طی یک دوره سخت بیماری دیده از جهان فروبست و پیکر ایشان پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشییع باشکوه در شهر آمل، در روستای زادگاهش به خاک سپرده شد.

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 − دو =