چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۲:۵۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

تصمیمات سختگیرانه کرونایی برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش فرهنگ سار، بنابر اعلام مسوولان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، جلسه تمرینی در زمین ورزشگاه برگزاری مسابقه در روز قبل از بازی برای آشنایی با ورزشگاه انجام نخواهد شد. بر اساس این ابلاغ که برای فدراسیون‌های عضو ارسال و از آن طریق در اختیار باشگاه قرار گرفت؛ به منظور حفظ کیفیت چمن […]



به گزارش فرهنگ سار، بنابر اعلام مسوولان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، جلسه تمرینی در زمین ورزشگاه برگزاری مسابقه در روز قبل از بازی برای آشنایی با ورزشگاه انجام نخواهد شد.

بر اساس این ابلاغ که برای فدراسیون‌های عضو ارسال و از آن طریق در اختیار باشگاه قرار گرفت؛ به منظور حفظ کیفیت چمن ورزشگاه، هیچ یک از تیم‌ها مجاز به تمرین در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نخواهند بود.

تنها تیم‌های شارجه و العین امارات به علت برگزاری اولین مسابقه خود در قطر در این دوره رقابت‌ها، از این قاعده مستثنی هستند.

بر این اساس تیم‌ها، مجاز خواهند بود، صرفا با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به مدت ۱۵ دقیقه در ورزشگاه محل مسابقه حضور پیدا کنند تا از شرایط و زمین چمن اطلاع یابند. در این جلسه بازیکنان و کادر فنی صرفا می‌بایست از کفش کتانی استفاده و پوشیدن استوک مجاز نخواهد بود.

نمایندگان ایران در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه کار خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سر می‌گیرند.

همچنین در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، روز قبل از مسابقه، علاوه بر جلسه هماهنگی، جلسه پزشکی هم برگزار می‌شود که این امر با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کوید ۱۹ است.

بر این اساس، از سوی کمیته برگزاری رقابت‌ها، اعلام شد: جلسات هماهنگی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقات هر گروه، رأس ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه برگزار می‌شود و جلسه پزشکی مربوط به آن مسابقه نیز از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در همان محل برقرار می‌گردد.

همچنین تاکید شد در جلسات هماهنگی، مدیر تیم به همراه یک نفر از کادر تیم می‌توانند شرکت داشته باشند و در صورتی که عضو دیگری از کادر تمایل به حضور داشته باشد، می‌تواند از طریق لینکی که در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد به صورت آنلاین در جلسه حاضر باشد. در جلسات پزشکی هم فقط یک نفر که دکتر تیم خواهد بود، حضور خواهد داشت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 4 =