یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۱:۱۸
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

تسلیت سرلشکر باقری به مناسبت درگذشت پدرمعاون ستاد کل نیروهای مسلح

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید «غلامحسن سلیمانی»، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.



سرلشکر محمّد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی

معاون محترم طرح برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح 

سلام علیکم؛
دریافت خبر درگذشت جانکاه ابوالشهید مرحوم حاج غلامحسن سلیمانی والد گرانقدر جنابعالی–که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران مخلص و نقش آفرین در سنگرهای مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوید–موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد خدوم انقلابی و ولایت مدار چون شهید سردار سلیمانی و نیز آن برادر عزیز که در تراز الگوهای مورد نیاز نسل امروز جامعه برای مجاهدت و فداکاری در راه عزت اقتدار پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی می درخشید ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با امیر المومنین علی (ع) و فرزند شهیدش سردار عزیز  و  برای جنابعالی و سایر داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده + 8 =