سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۷:۳۶
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

تداوم کمک‌های مومنانه در نهضت احسان/ موج همدلی در مرحله اول رزمایش قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتطار داریم در ادامه رزمایش همه با عزم و اراده پای کار بیایند، گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات به دلیل گستردگی حرکت امکان جمع‌آوری آمار نبود و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان کمک مالی صورت گرفت.



به گزارش فرهنگ سار از شهرکرد، علی‌محمد اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اجرای نهضت احسان و تعاون (ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه) گفت: با صرف ۲۷ میلیارد تومان اعتبار توسط قرارگاه مواسات، بالغ بر ۳۰۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: رزمایش امیدآفرین مواسات در ماه محرم نیز باید تداوم داشته باشد و مردم می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به نیازمندان برسانند و نهادهای مربوطه مانند کمیته امداد، بهزیستی، کمیته اجرایی ستاد فرمان امام( ره) نیز باید همکاری لازم را داشته باشند و گزارش عملکرد آنان باید ارسال شود.

وی عنوان کرد: همچنین باید گروه مستندسازی اقدامات مقابله با کرونا ایجاد شود که مستندات جمع‌آوری و همچون اسناد افتخارآمیز گذشته‌ نگه‌داری شود.

اقلام موردنیاز در رزمایش از داخل استان تهیه شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نیز در این جلسه گفت: رزمایش کمک مومنانه به طور وسیع در سطح کشور شکل گرفت و به هر نحو چه مردمی چه قرارگاهی حرکت زیبایی انجام‌ شد، به طوری که به دلیل گستردگی حرکت امکان جمع‌آوری آمار نبود و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در مرحله اول از نظر مالی کمک صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتطار داریم یک خیزش نو را در ادامه رزمایش داشته باشیم و همه با عزم و اراده پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در شناسایی نیازمندان جدی هستیم افزود: هیچ نیازمندی نباید از قلم بیفتد.

نکونام با اشاره به وارد کردن مرغ موردنیاز از استان‌های دیگر خاطرنشان کرد: اقلام از داخل استان تهیه شود تا منافع آن به استان برسد.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، معاون استاندار، مسوول ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، رئیس سازمان صمت، مدیرکل جهاد کشاورزی و سرپرست اداره کل بهزیستی استان گزارشی از عملکرد خود در مرحله اول رزمایش مواسات ارائه دادند.

حجت‌الاسلام حسن امیری در ادامه با اشاره به برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر گفت: اطعام بیش از ۳۵ هزار نفر در روز عید غدیر و آزادسازی زندانیان از جمله این برنامه‌هاست.

سید احمد مرتضوی‌فرد با اشاره به ثبت ۵هزار و ۹۰۰ مددجو در بانک اطلاعاتی هلال احمر استان گفت: در طول رزمایش حدود ۱۳ میلیارد تومان در زمینه بسته‌های معیشتی هزینه شد و ۶ هزار و ۷۴۷ بسته بهداشتی با ارزش بیش از سه میلیارد تومان توزیع شد.

در این جلسه از طریق ویدیو کنفرانس با قرارگاه‌های‌کمک مومنانه در شهرستان‌های استان ارتباط برقرار شد.

اننهای پیام /۶۸۰۳۲/ق


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × سه =