یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۱:۴۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۳:۵۹

بُرد ارزشمند در باسک؛ مسی درخشید، بارسلونا پیروز شد

به گزارش فرهنگ سار؛ چهارشنبه شب در دیداری معوقه از هفته دوم لیگ باشگاه‌های اسپانیا، اتلتیکوبیلبائو در «سن‌مامس» از بارسلونا پذیرایی کرد و متحمل شکست سه بر دو شد تا تغییر کادر فنی هم برای تیم ایالت باسک کارساز نباشد. بارسلونا با این پیروزی به امتیاز ۳۱ رسید و به رتبه سوم صعود کرد تا […]



به گزارش فرهنگ سار؛ چهارشنبه شب در دیداری معوقه از هفته دوم لیگ باشگاه‌های اسپانیا، اتلتیکوبیلبائو در «سن‌مامس» از بارسلونا پذیرایی کرد و متحمل شکست سه بر دو شد تا تغییر کادر فنی هم برای تیم ایالت باسک کارساز نباشد.

بارسلونا با این پیروزی به امتیاز ۳۱ رسید و به رتبه سوم صعود کرد تا پس از چندین هفته به جمع مدعیان ملحق شود و بیلبائو هم در امتیاز ۲۱ ماندگار شد.

در همان دقیقه سوم و در حالی‌که بارسلونا توپ را در اختیار داشت، بازیکنان بیلبائو در ضدحمله‌ای سریع موجب شدند تا «ایناکی ویلیامز» پشت مدافعان میهمان صاحب توپ شده و گلزنی کند.

بارسلونا خیلی زود واکنش نشان داد و در دقیقه ۱۴ پاس بلند «لیونل مسی» به «فرانکی دی‌یونگ» هلندی رسید و او نیز توپ را در اختیار «پِدری» قرار داد تا این بازیکن جوان گل تساوی را به ارمغان بیاورد.

در دقیقه ۳۸ کار هماهنگ مسی و پدری موجب شد تا ستاره آرژانتینی زننده گل دوم کاتالان‌ها باشد.

در دقیقه ۴۲ بار دیگر مسی در آستانه گلزنی قرار گرفت که ضربه او با اختلاف اندکی از دروازه میهمان به بیرون رفت.

بارسلونا که پس از مدت‌ها، نمایش خوبی داشت در نیمه دوم هم تیم برتر بود و در دقیقه ۶۲ پاس «گریژمان» موجب شد تا مسی بدون معطلی توپ را به تور دروازه میزبان دوخته و گل دوم خود و سوم تیمش را ثبت کند.

در ثانیه‌های پایانی، «ایکر مونیاین» دومین گل بلیبائو را به‌ثمر رساند اما این گل مانعی برای شکست میزبان نبود.

شاگردان «رونالد کومان» با این بُرد ارزشمند به ادامه فصل امیدوار شده و به انتقادهای موجود پایان دادند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × دو =