سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳:۲۸
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۲

بنیاد برکت چهار میلیارد ریال به طرحهای پژوهشی خراسان شمالی تسهیلات داد

جواد عبدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: این طرح های پژوهشی و کارآفرین بیشتر در حوزه خدماتی و فنی بوده است که از این تعداد ۶ طرح پژوهشی مربوط به مرکز رشد شهرستان بجنورد و چهار طرح دیگر نیز در اسفراین بوده است.  وی افزود: از شاخص ترین این طرح ها […]



جواد عبدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: این طرح های پژوهشی و کارآفرین بیشتر در حوزه خدماتی و فنی بوده است که از این تعداد ۶ طرح پژوهشی مربوط به مرکز رشد شهرستان بجنورد و چهار طرح دیگر نیز در اسفراین بوده است. 

وی افزود: از شاخص ترین این طرح ها که تسهیلات دریافت کردند، طرح مربوط به تولید آهن اسفنجی در اسفراین است که در صنایع مختلف کاربرد دارد.

عبدی هوشمندی سازی ادوات الکترونیکی راهنمایی و رانندگی را از دیگر از طرحهای پژوهشی دانست و خاطرنشان کرد: این تسهیلات به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به هر یک از طرحهای پژوهشی و کارآفرین متقاضی تسهیلات با همکاری پارک علم و فناوری استان با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه برخی از طرح های پژوهشی برای دریافت تسهیلات در مرحله معرفی به بانک هستند، تصریح کرد: این نهاد برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت، در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بر می دارد.

بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

شمار شرکت های فناور زیرمجموعه پارک علم و فناوری این استان ۱۰۸ شرکت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 + 18 =