سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۶:۰۰
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

بلندگوهای ورزشگاه پارس شیراز در هفته ۳۱ لیگ دسته یک به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، سرانجام در این بازی اسامی بازیکنان، گلزنان تیم و تعویض ها از بلند گوهای ورزشگاه پارس پس از گذشت ۳۱ هفته پخش شد. خبرنگارانی که برای تهیه خبر به ورزشگاه رفته بودند صاحب جایگاه موقت شدند و توانستند نسبت به  بازی های گذشته گزارش جریان بازی  را بهتر تهیه کنند، ضمن […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، سرانجام در این بازی اسامی بازیکنان، گلزنان تیم و تعویض ها از بلند گوهای ورزشگاه پارس پس از گذشت ۳۱ هفته پخش شد.

بلندگوهای ورزشگاه پارس شیراز بعد از ۳۱ هفته به صدا درآمد

خبرنگارانی که برای تهیه خبر به ورزشگاه رفته بودند صاحب جایگاه موقت شدند و توانستند نسبت به  بازی های گذشته گزارش جریان بازی  را بهتر تهیه کنند، ضمن اینکه قرار شده جایگاه خبرنگاران تجهیز شود.

سالن کنفرانس ورزشگاه پارس با تحویل گرفتن کلید آن توسط هیات فوتبال و راه اندازی کولر آبی، نصب پایه های میکروفون  و نصب بنر در پشت سرمربیان جلوه خوبی داشت، هرچند هوای سالن دم کرده بود.

فهرست بازیکنان همچنان برای وقتی دیگر

همچنین درنشستی که مدیرکل ورزش جوانان استان فارس با اعضای هیات فوتبال استان و دست اندرکاران ورزشگاه پارس یک روز قبل از بازی داشتند مقرر شد با گذاشتن دستگاه کپی فهرست بازیکنان در اختیار خبرنگاران قرار گیرد اما این امر میسر نشد. 

 خبرنگاران این بار به جای مصاحبه با مربیان در کنار زمین این بار در سالن کنفرانس در سکوتی آرام با مربیان مصاحبه کردند.

 قطع جریان بازی و پخش اخبار از سیمای فارس   

در حالی که ۱۵ دقیقه از بازی گذشته بود سیمای فارس برای پخش اخبار شبانگاهی  جریان بازی که با یک دوربین به صورت زنده پخش می شد ، قطع کرد که همین امر نارضایتی هوادارانی که به دلیل شیوع کرونا نمی توانند وارد ورزشگاه شوند را به دنبال داشت.

محمد قنبری مدافع مستحکم تیم فجر که روز خوبی دراین بازی پشت گذاشته بود در اخر نیمه دوم یا یکی از بازیکنان تیم  آرمان گهر سر به سر شدند که بازی متوقف شد و در حالی که آمبولانس در کنار زمین حاضر شده بود اما با مداوای کادر پزشکی تیم فجر به بازی برگشت و ختم به خیر شد.

داور این بازی برای نیمه اول سه دقیقه و برای نیمه دوم پنج دقیقه وقت تلف شده منظور کرد.

فجر سپاسی ابتدا در دقیقه ۶۰ گل خورد اما با تعویض هایی که سر مربی تیم انجام داد ، آنها به بازی برگشتند  ( به اصطلاح come back) و توانستند ۲ گل به ثمر رسانده و همچنان مدعی باقی بمانند.

در هفته ۳۱ تیم های مدعی با حریفان مساوی کردند این همان چیزی بود که فجریها به دنبال آن بودند تا به رده سوم جدول و در یک قدمی تیم های اول و دوم قرار گیرند.

به دلیل حساسیت مسابقات چه در بالا و چه در پایین جدول تمام بازیها  راس ساعت ۳۰/ ۲۰ آغاز شد.

تیم قشقایی در این هفته میهمان تیم استقلال ملاثانی اهواز بود که این بازی یک بر یک مساوی تمام شد هر چند تیم قشقایی هنوز حاشیه امنیت ندارد .

در پایان هفته ۳۱ لیگ ازادگان تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز در جای اول و دوم قرار گرفتند تیم فجر سپاسی هم با ۵۱ امتیاز سوم شد ، شاهین شهرداری بوشهربا ۵۰ امتیازچهارم ، مس کرمان با ۴۹ امتیاز هنوز شانس صعود دارند تا سر نوشت تیم های صعود کننده به لیگ برتر به هفته های پایانی کشیده شود .

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یک را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته می شوند. 

نود ارومیه و گل ریحان البرز سقوطشان به دسته دوم قطعی شده است اما چوکای تالش هنوز امید ماندن دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 2 =