دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۶:۴۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

برهانی: داوری مثل «کرمانشاهی» نباید تحت تاثیر بیانیه‌ها قرار می‌گرفت

«آرش برهانی» عصر امروز و پس از دیدار شهرآورد که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار داشت: بازیکنان ما بازی را به خوبی شروع کردند اما در ۲ دفع توپ غافلگیر شده و ۲ گل دریافت کردیم اما بچه‌ها زحمت کشیده و نتیجه را به تساوی کشاندند.  وی در خصوص گلایه‌های بازیکنان […]



«آرش برهانی» عصر امروز و پس از دیدار شهرآورد که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار داشت: بازیکنان ما بازی را به خوبی شروع کردند اما در ۲ دفع توپ غافلگیر شده و ۲ گل دریافت کردیم اما بچه‌ها زحمت کشیده و نتیجه را به تساوی کشاندند. 

وی در خصوص گلایه‌های بازیکنان از پرداختی‌هایشان، عنوان کرد: یک ماه دیگر نیم فصل است و بازیکنان تنها ۱۰ درصد دریافتی داشتند.

برهانی در خصوص داوری این دیدار، گفت: به نظر من نباید داوری مانند «رضا کرمانشاهی» تحت تاثیر بیانیه‌های قبل از بازی قرار می‌گرفت. امیدوارم هرچه سریعتر کمک داور ویدئویی به فوتبال ما بیاید تا شاهد این اتفاقات نباشیم. اگر در برخی از بازی‌ها پنالتی‌های‌مان گرفته می‌شد، می‌توانستیم با اختلاف در صدر قرار بگیریم.

 عصر امروز (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که نبرد تماشایی آنان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده − چهار =