دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۰:۳۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

برد بزرگ ستاره استقلال و رونمایی از جانشین فرشته نجات پرسپولیس

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و ششمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می شود که اخبار جالبی از سرخابی های پایتخت در روزی که گذشت منتشر شد. همراه ما باشید. مهدیخانی: قراردادم با پرسپولیس فردا نهایی می‌شود مهاجم مد نظر باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادم با این تیم […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و ششمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می شود که اخبار جالبی از سرخابی های پایتخت در روزی که گذشت منتشر شد. همراه ما باشید.

مهدیخانی: قراردادم با پرسپولیس فردا نهایی می‌شود

مهاجم مد نظر باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادم با این تیم فردا و پس از حضورم در تست های پزشکی نهایی خواهد شد. ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.

«یزدانی» هشت هفته خانه‌نشین شد

سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت هشت هفته نمی‌تواند استقلال را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند. جزییات بیشتر در اینجا موجود است.

خداحافظی رییس کوچک از دنیای فوتبال

«خاویر ماسکرانو» مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین که به رییس کوچک مشهور است در سن ۳۶ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در اینجا شاهد ادامه این خبر باشید.

ادعای تراکتور رد شد، مظاهری با استقلال ثبت می‌کند

«رشید مظاهری» برای ثبت قرارداد و همراهی استقلال در لیگ برتر باشگاه‌های ایران مشکلی نخواهد داشت و در صورت نظر مساعد محمود فکری می‌تواند مقابل فولاد خوزستان بازی کند. اطلاعات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

تیم ملی و اسکوچیچ زیر ذره بین؛ دراگان، اشتباهِ ویلموتس را نکند

«امیر هاشمی‌مقدم» با بیان اینکه «اسکوچیچ» نباید اشتباه «ویلموتس»‌ را تکرار کند، گفت: تیم ملی ایران باید به جام‌جهانی برود و فرصتی برای استفاده از بازیکنان جوان نیست. به وقتش می توان در این باره کار کرد. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه جذب «راموس»

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد با پیشنهادی به ارزش ۵۴ میلیون پوند، کاپیتان رئال‌مادرید را به خدمت بگیرد. روی اینجا کلیک کنید و در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × چهار =