چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۴۲:۳۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

بدقلقی AFC و مانور قدرت «یزدانی»

به گزارش فرهنگ سار، پانزدهمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می شود که حال و هوای لیگ برتر فوتبال ایران در آن هویداست. با منتخب تلاش تحریریه ورزشی فرهنگ سار همراه باشید. این قسمت فولاد خوزستان؛ آنها مدعی قهرمانی هستند تیم فوتبال فولاد خوزستان با آماده‌سازی فوق العاده […]



به گزارش فرهنگ سار، پانزدهمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می شود که حال و هوای لیگ برتر فوتبال ایران در آن هویداست. با منتخب تلاش تحریریه ورزشی فرهنگ سار همراه باشید.

این قسمت فولاد خوزستان؛ آنها مدعی قهرمانی هستند

تیم فوتبال فولاد خوزستان با آماده‌سازی فوق العاده به سوی بیستمین دوره لیگ برتر قدم می گذارد. این تیم یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات فصل جاری است. ادامه این خبر را در اینجا دنبال کنید.

آغاز جام بیستم؛ آماده برای فصلی هیجان‌انگیز

بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از فردا (جمعه) آغاز می‌شود و ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات برای رسیدن به اهداف خود تلاش خواهند کرد. در اینجا با جزییات بیشتر همراه این گزارش باشید.

دیدار نفت‌آبادان با پیکان لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت‌آبادان و پیکان تهران از هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران لغو شد. ادامه خبر در اینجا موجود است.

این قسمت پرسپولیس؛ قهرمان وارد می شود

قهرمان چهار دوره اخیر مسابقات لیگ برتر در فصل جدید هم به دنبال تثبیت عنوان خود خواهد بود. برای اطلاع از توضیحات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

AFC درخواست پرسپولیس را رد کرد؛ تایید محرومیت آل‌کثیر

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست باشگاه پرسپولیس را رد و محرومیت ۶ ماهه «عیسی آل‌کثیر» را تایید کرد. ادامه خبر را در اینجا دنبال کنید.

تست کرونای سه عضو تیم فوتبال سایپا مثبت شد

نتایج تست کرونای اعضای تیم فوتبال سایپا اعلام شد که بر این اساس تست دو بازیکن و یک عضو کادر فنی مثبت بوده و آنها در قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند. جزییات بیشتر در اینجا بخوانید.

«یزدانی» مقتدرانه مسافر مسابقات جهانی کشتی شد

«حسن یزدانی» آزادکار پرافتخار ایران با نمایشی درخشان مقابل «احمد بذری» به برتری قاطع رسید و مقتدرانه مسافر مسابقات جهانی کشتی شد. اطلاعات تکمیلی را در اینجا دنبال کنید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده − هفت =