چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۱:۳۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸

بازیگری طارمی در پرتغال و صحبت‌های رییس بعد از نگه داشتن نابغه

به گزارش فرهنگ سار، در سی‌امین روز از شهریورماه بسته ورزشی فرهنگ سار با مروری بر اخبار ورزشی منتشر شده در سرویس ورزشی این خبرگزاری در حالی تقدیم شما می‌شود که مثل همیشه صحبت از توپ گرد و مستطیل سبز داغ‌تر از بقیه رشته‌ها بود. با ما همراه باشید. قرارداد ویلموتس با حضور نهادهای نظارتی […]



به گزارش فرهنگ سار، در سی‌امین روز از شهریورماه بسته ورزشی فرهنگ سار با مروری بر اخبار ورزشی منتشر شده در سرویس ورزشی این خبرگزاری در حالی تقدیم شما می‌شود که مثل همیشه صحبت از توپ گرد و مستطیل سبز داغ‌تر از بقیه رشته‌ها بود. با ما همراه باشید.

قرارداد ویلموتس با حضور نهادهای نظارتی در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود

رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی قرارداد ویلموتس با نهادهای نظارتی خبر داد. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

بشار: حضور دوباره پرسپولیس در فینال آسیا دور از دسترس نیست

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید گام به گام و بازی به بازی پیش رویم اما هدف اصلی ما صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا است. این گفت‌وگوی اختصاصی را در اینجا به صورت کامل بخوانید.

گل‌محمدی: ضربات ایستگاهی فاکتور مهمی برای گلزنی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضربات ایستگاهی فاکتور مهمی برای گلزنی در طول مسابقه است که خوشبختانه ما از این موضوع به خوبی استفاده کردیم. مشروح صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در اینجا قابل رویت است.

معاون وزیر ورزش: ایران به دنبال تفاهم با فدراسیون جهانی جودو است

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون جودو ایران به دنبال تفاهم با فدراسیون جهانی است. امیدوارم تفاهم شکل بگیرد در غیر این صورت دادگاه عالی ورزش رای نهایی را خواهد داد. جزییات بیشتر در اینجا.

رییس بارسلونا: به‌هر قیمتی که شده، باید مانع جدایی «مسی» می‌شدم

رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که وی با «لیونل مسی» وارد جنگ نشده و از اعضای این باشگاه خواست تا رو به جلو حرکت کنند. ادامه این خبر را در اینجا دنبال کنید.

چگونه در یک دقیقه محبوب شوید؟؛ با بازی مهدی طارمی

مهدی طارمی تنها یک دقیقه بعد از اولین حضور رسمی‌اش در ترکیب پورتو همه را به تحسین از خودش واداشت. در اینجا با این گزارش همراه باشید.

چراغ خاموش در تونل نقل و انتقالات کرونازده؛ رئال ۱۱۰میلیون یورو به جیب زد

باشگاه رئال مادرید تا اینجای فصل نقل و انتقالات بدون احتساب درآمدزایی خود از آکادمی، ۱۱۰ میلیون یورو از قِبل فروش بازیکنان تیم اول خود به دست آورده است. اطلاعات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 4 =