چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۷:۲۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

بازگشت میلیچ به استقلال/ بسته شدن پرونده بودیمیر

در چهارمین روز از آخرین ماه سال ۱۳۹۹ ورزش ایران اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشت، مدیر عامل استقلال از حمایت از محمود فکری حرف زد و مدیرعامل پرسپولیس از بسته شدن پرونده «ماریو بودیمیر» خبر داد. رییس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد حبیب الله ابوالحسن شیرازی با کسب ۲۳ رای به مدت چهار […]



در چهارمین روز از آخرین ماه سال ۱۳۹۹ ورزش ایران اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشت، مدیر عامل استقلال از حمایت از محمود فکری حرف زد و مدیرعامل پرسپولیس از بسته شدن پرونده «ماریو بودیمیر» خبر داد.

رییس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد

حبیب الله ابوالحسن شیرازی با کسب ۲۳ رای به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس فوتبال استان تهران انتخاب شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مددی: فکری با استقلال ادامه می‌دهد/ شرایط باشگاه خوب است

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید براینکه «محمود فکری» به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: مذاکره با نفراتی که در فهرست کادر فنی هستند، آغاز شده است. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

سمیعی: پرونده بودیمیر به‌زودی بسته می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: پرونده «ماریو بودیمیر» به‌زودی بسته می‌شود. پول او پرداخت شده و در همین روزهای اخیر به حسابش خواهد نشست. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

سلطانی‌فر: امید زیادی به تیراندازان و کمانداران در المپیک توکیو داریم

وزیر ورزش و جوانان، گفت: امید زیادی به تیراندازی و همچنین تیراندازی با کمان داریم، چراکه این ورزش‌ها در هویت فرهنگی و ملی ما ایرانیان ریشه دارد. متن اظهارات مسعود سلطانی‌فر را اینجا بخوانید.

آلکنو: موفقیت در المپیک رویای والیبال ایران است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور و موفقیت در المپیک رویای والیبال ایران و ورزش این کشور است. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

فریاد لوکاکو خطاب به زلاتان: «من بهترینم»

مهاجم تیم فوتبال اینتر خطاب به زلاتان گفت: این را قبول کن من بهترینم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فرمول عجیب خطیبی؛ بازگشت رسول‌ به تراکتور بعد از ۶ سال

رسول خطیبی بازهم در نیم‌فصل تیم خود را تغییر داد و این بار بعد از حدود ۶ سال به تراکتور بازگشت. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

رئال برای کشاندن «هالند» و «امباپه» به مادرید یک میلیارد یورو نیازدارد

«کیلین امباپه» و «ارلینگ هالند» دو ستاره عصر مدرن فوتبال با احتساب هزینه انتقال و دستمزد، در مجموع برای مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در مدت ۶ فصل، حدود یک میلیارد یورو هزینه خواهد داشت. این گزارش را می‌توانید از اینجا بخوانید.

سخنگوی استقلال: به فکری اولتیماتوم ندادیم/ «میلیچ» برمی‌گردد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: هیچگونه اولتیماتومی به فکری داده نشده است و اینکه دو بازی به او فرصت داده‌ایم حقیقت ندارد. محمود فکری انتخاب هیات مدیره است و از این انتخاب همچنان حمایت می‌کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 4 =