چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۲:۵۵
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

انتشار تولیدات محرمی حوزه هنری در پویش «سوره اشک»

مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی با اعلام آغاز فعالیت پویش «سوره اشک» گفت: تصمیم گرفتیم در روزهای ماتم اهل بیت و عزای سیدالشهداء(ع) قطعاتی را در بخش‌های مختلف حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید کنیم که این مجموعه تولیدات با عنوان «پویش سوره اشک» منتشر می‌شود. بر اساس این گزارش و به نقل […]



مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی با اعلام آغاز فعالیت پویش «سوره اشک» گفت: تصمیم گرفتیم در روزهای ماتم اهل بیت و عزای سیدالشهداء(ع) قطعاتی را در بخش‌های مختلف حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید کنیم که این مجموعه تولیدات با عنوان «پویش سوره اشک» منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، وی ادامه داد: در این پویش دَه‌ها تولید جدید در قالب‌های مختلف نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، کلیپ، پویانمایی، قطعه موسیقی، کمیک موشن، کمیک استریپ و… در حال تولید است که کار انتشار آنها از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

پویش «سوره اشک» به نوعی واکنش سریع مجموعه حوزه هنری به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است و تلاش می‌کنیم این اقدامات مناسبتی را در دیگر ایام مهم سال نیز ادامه دهیم.

معاون هنری حوزه در پایان گفت: تا امروز قطعاتی مانند تیزر فرهنگی «جوشکار» تولید شده در باشگاه فیلم سوره، نماهنگ «فصل ماتم»، مجموعه «روضه‌های دلتنگی»، مجموعه موشن گرافیک «فقط برای خدا»، چندین تصویرسازی و متحرک سازی پوستر و… در قالب پویش اشک سوره منتشر شده که کار انتشار سایر آثار نیز به مرور ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 + بیست =