چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۴:۴۸:۱۶
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

استقبال از فیلمهای “بی همه چیز” و “خط فرضی” جشنواره فجر در مشهد

فرزین جیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار افزود: از چهار سالن سینما گلشن، یک سالن با ظرفیت ۱۹۲ صندلی به اکران فیلمهای جشنواره فجر اختصاص یافته که به دلیل لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یک سوم از این صندلی‌ها معادل ۶۰ صندلی قابل استفاده در سانس‌های ۱۵ و ۱۸ این […]



فرزین جیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار افزود: از چهار سالن سینما گلشن، یک سالن با ظرفیت ۱۹۲ صندلی به اکران فیلمهای جشنواره فجر اختصاص یافته که به دلیل لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یک سوم از این صندلی‌ها معادل ۶۰ صندلی قابل استفاده در سانس‌های ۱۵ و ۱۸ این سینما است.

وی اضافه کرد: سینما گلشن در دومین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد به کاروان سینماهای میزبان این جشنواره در مشهد پیوست و تاکنون ۶ فیلم طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه از سری فیلمهای جشنواره فجر در این سینما اکران شده است.

او اظهار داشت: در برخی از فیلمهای اکران شده جشنواره فیلم فجر مشهد در سینما گلشن، ۱۵ تا ۲۰ صندلی در هر سانس پر می‌شد اما زمان اکران ۲ فیلم “بی همه چیز” و “خط فرضی” کل صندلی‌های سالن تکمیل شد.

مدیر سینما گلشن مشهد به تشریح رعایت پروتکلهای بهداشتی در زمان اکران فیلم در این سینما اشاره و بیان کرد: در این راستا اقداماتی از جمله آزمایش سلامتی هر یک از تماشاگران با استفاده از تب سنج، لزوم استفاده از ماسک توسط تماشاگران، حذف فروش از گیشه به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، حذف برنامه‌های جنبی جشنواره اعم از برگزاری کارگاه یا نشست نقد و بررسی فیلم انجام گرفته است.

جیرانی اضافه کرد: پروتکلهای بهداشتی و خودداری از ازدحام در سالن سینما توسط مردم در زمان اکران فیلم در سینما گلشن به مراتب بهتر از موارد مشابه در رستورانها و کافی شاپهای سطح شهر که محل دورهمی شهروندان است رعایت می‌شود.

هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با اکران ۱۶ فیلم از ۱۵ بهمن ماه در پنج سینما هویزه، آفریقا، گلشن، سیمرغ و اطلس آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 + 10 =