سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰:۲۶
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

استاندار سیستان و بلوچستان: راه‌حل تمام مسائل علم است

به گزارش فرهنگ سار حسین مدرس‌خیابانی روز دوشنبه در نشست توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهمترین موضوع برگزاری این نشست شناسایی ظرفیت‌های استان و در نهایت انتشار این اطلاعات است اظهارداشت: وقتی می‌خواهند راجع به دنیای کنونی امروز صحبت کنند سه مشخصه برای آن مفروض است که مهمترین آن این است […]



به گزارش فرهنگ سار حسین مدرس‌خیابانی روز دوشنبه در نشست توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهمترین موضوع برگزاری این نشست شناسایی ظرفیت‌های استان و در نهایت انتشار این اطلاعات است اظهارداشت: وقتی می‌خواهند راجع به دنیای کنونی امروز صحبت کنند سه مشخصه برای آن مفروض است که مهمترین آن این است که در دنیای امروز شتاب تغییرات، پیچیدگی مسائل و گسستگی روندها وجود دارد و به همین خاطر هیچ مساله‌ای بدون علم و دانش در این دنیا قابل حل نیست.

وی خاطرنشان کرد: با دارا بودن پارک علم و فناوری در سیستان و بلوچستان نباید شاخص‌های زندگی در این استان اینگونه باشد از اینرو ارتباط این پارک باید با مجموعه بیرونی و اجتماعی، صنعتی، واحدهای تولیدی و صاحبنظران تعمیق شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز هر مدیری در سیستان و بلوچستان رابطه‌اش را با پارک علم و فناوری قطع کند قطعا ضرر کرده است گفت: باید تلاش کنیم از دانش تولیدی پارک‌های علم و فناوری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حل مشکل بیکاری راهش این است که تولید علم را تکثیر کنیم تصریح کرد: مردم باید احساس کنند که پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان بخشی از مسائلشان را حل می‌کند.

مدرس خیابانی با بیان اینکه پارک علم و فناوری نیز در همه جا باید حضور و وجود داشته باشد اظهارداشت: پارک علم و فناوری باید یک سازماندهی و تقسیم وظیفه نسبت به موضوعات و مسائل استان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه پارک علم و فناوری باید از ارتباطات با کارخانجات و صنایع بزرگ استفاده کند ادامه داد: هیچ دستگاه دولتی حق ندارد کالایی که در داخل سیستان و بلوچستان تولید می‌شود از خارج استان وارد کند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری به عنوان یک زنجیره کسب و کار باید موضوع بازاریابی و برندینگ را حل و به آن توجه کند.  

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

7 + 16 =