چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۴:۵۸:۰۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

از کسب مدال طلای جام جهانی تا ذهن‌خوانی از اسکوچیچ

به گزارش فرهنگ سار، در اولین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که مهمترین رویدادهای امروز(یکشنبه) در آن گنجانده شده است. با ما همراه باشید. پیرجهان: در ۱۴۰۰ به فینال بازی‌های المپیک می‌رسم سریع ترین دونده دوی چهارصد متر با مانع ایران گفت: سال گذشته رکورد […]



به گزارش فرهنگ سار، در اولین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که مهمترین رویدادهای امروز(یکشنبه) در آن گنجانده شده است. با ما همراه باشید.

پیرجهان: در ۱۴۰۰ به فینال بازی‌های المپیک می‌رسم

سریع ترین دونده دوی چهارصد متر با مانع ایران گفت: سال گذشته رکورد ۴۹:۳۳ ثانیه را دوباره تکرار کردم و سعی می‌کنم در بازی‌های المپیک رکوردی را ثبت کنم که به فینال این رقابت‌ها برسم. مطمئن هستم که در این بازی‌ها عملکرد خوبی خواهم داشت. مشروح این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

لیست جدید اسکوچیچ زیر ذره‌بین؛ به سورپرایزهای سرمربی اعتماد کنید

دراگان اسکوچیچ ۲۴ بازیکن را برای اردوی سوم خود با تیم ملی فوتبال ایران به اردو دعوت کرد که این لیست نکات جالب توجهی را در دل خود دارد. اطلاعات تکمیلی در اینجا موجود است.

واینالدوم با بارسلونا به توافق رسید

هافبک هلندی لیورپول با بارسلونا به توافق رسید و در تابستان پیش رو لباس این تیم را به تن می‌کند. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

تیرانداز شیرازی نشان طلای جام جهانی امارات را بدست آورد

ساره جوانمردی تیرانداز شیرازی  نشان طلای رقابت های جام جهانی ۲۰۲۱ را از آن خود کرد. با کلیک بر روی اینجا در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

دوئل مجدد تیم ملی ایران و سرمربی سوریه پس از۳‌سال، دراگان در پی انتقام

سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال سوریه، سه سال پیش یعنی زمانی که سرمربی تونس بود، در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی فوتبال ایران را شکست دهد اما اکنون بعد از این مدت دوباره باید به مصاف تیم ملی ایران برود. ادامه این گزارش در اینجا قابل رویت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × دو =