یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۶:۰۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

از تعیین جانشین آل کثیر تا فاش شدن علت جدایی سیروس ازآبی ها

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و یکمین روز از آبان ماه، منتخب فعالیت امروز تحریریه ورزشی فرهنگ سار را در قالب بسته ورزشی مشاهده می کنید. با ما همراه باشید. زاهدی: برای پیوستنم به پرسپولیس باید المپیک رضایت بدهد مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین، گفت: بعد از اول فصل، دوباره صحبت‌هایی با من […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و یکمین روز از آبان ماه، منتخب فعالیت امروز تحریریه ورزشی فرهنگ سار را در قالب بسته ورزشی مشاهده می کنید. با ما همراه باشید.

زاهدی: برای پیوستنم به پرسپولیس باید المپیک رضایت بدهد

مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین، گفت: بعد از اول فصل، دوباره صحبت‌هایی با من برای پیوستن به پرسپولیس انجام شده اما از حیطه وظایفم خارج است و باید باشگاه دونتسک رضایت بدهد. جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید.

علی‌نژاد: برگزاری انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی مقدور نیست

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: با توجه به اوضاع فعلی کرونا در کشور، برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این شرایط مقدور نیست. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

بخشودگی جریمه نقدی «قدوس»؛ «سامان» سر و سامان گرفت

دادگاه حکمیت ورزش (کاس) از بخشیده شدن حکم جریمه نقدی صادر شده برای «سامان قدوس» ملی‌پوش فوتبال ایران در دعوی حقوقی با باشگاه اوئسکا اسپانیا خبر داد. ادامه خبر را در اینجا دنبال کنید.

دین‌محمدی: برای حفظ شان پیشکسوتان استقلال جدا شدم

پیشکسوت استقلال گفت: من برای جدایی از استقلال شان خودم را حفظ کردم؛ اگر این کار را انجام نمی‌دادم، شان پیشکسوتان استقلال حفظ نمی‌شد. برای اطلاع از توضیحات بیشتر اینجا را بخوانید.

اردوی تیم‌های ملی کشتی تعطیل شد

اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با توجه به لغو رقابت‌های جهانی بزرگسالان به مدت چند روز تعطیل شد. جزییات بیشتر در اینجا موجود است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 − 4 =