چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۰:۴۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۲۰

از بخشش اخراجی‌های استقلال تا تغییر چندباره داور شهرآورد

به گزارش فرهنگ سار، در دومین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ و در فاصله حدود ۷۲ ساعت تا شهرآورد پایتخت، بخش قابل توجهی از بسته ورزشی فرهنگ سار به این بازی حساس و این ۲ تیم اختصاص دارد. در ادامه همراه ما باشید. مقصودلو قهرمان اسبق شطرنج جهان را مات کرد نفر نخست ریتینگ شطرنج […]



به گزارش فرهنگ سار، در دومین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ و در فاصله حدود ۷۲ ساعت تا شهرآورد پایتخت، بخش قابل توجهی از بسته ورزشی فرهنگ سار به این بازی حساس و این ۲ تیم اختصاص دارد. در ادامه همراه ما باشید.

مقصودلو قهرمان اسبق شطرنج جهان را مات کرد

نفر نخست ریتینگ شطرنج مردان ایران با برتری برابر شطرنج‌باز نامدار هندی یک نتیجه فوق العاده را در مسابقات المپیاد شطرنج که به صورت آنلاین برگزار می شود به نام خود ثبت کرد. جزییات بیشتر در اینجا.

برچسب غیر قابل فروش بارسلونا روی نام «مسی»

بدنبال اعلام «رونالد کومان» مبنی بر اینکه ۶ بار برنده توپ طلای جهان در برنامه‌های وی نقش کلیدی دارد، هیات مدیره باشگاه بارسلونا برچسب «غیرقابل انتقال» را روی نام «لیونل مسی» درج کرد. ادامه خبر در اینجا.

بازگشت «اخراجی‌ها» به تمرینات استقلال در آستانه شهرآورد

در آستانه شهرآورد نود و سوم پایتخت، ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال که توسط کادر فنی جمع آبی‌پوشان اخراج شده بودند به تمرینات این تیم بازگشتند. توضیحات تکمیلی در اینجا.

میهایلوویچ از چاله به چاه؛ کرونا بعد از سرطان خون

براساس اعلام باشگاه بولونیا، «سینیشا میهایلوویچ» به کووید-۱۹ مبتلا شده است؛ اتفاقی که سلامتی شکننده وی را با توجه به ابتلا به بیماری سرطان، در معرض خطر جدی قرار می‌دهد. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

مدیرعامل باشگاه سایپا استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه سایپا امروز (یکشنبه) از سمت خود کناره‌گیری کرد. ادامه خبر در اینجا قابل رویت است.

دلیل انتخاب نشدن کرمانشاهی به عنوان داور شهرآورد مشخص شد

رییس کمیته صیانت از سلامت فوتبال توضیحاتی درباره انتخاب نشدن رضا کرمانشاهی به عنوان داور شهرآورد حذفی روز چهارشنبه ارائه کرد. اطلاعات تکمیلی در اینجا.

ماجرای ادامه‌دار داور شهرآورد حذفی؛ «حیدری» جایگزین «زاهدی‌فر» شد

رییس دپارتمان داوری در خصوص قضاوت شهرآورد پایتخت در جام حذفی گفت: کمیته صیانت از مسابقات فدراسیون فوتبال، با حضور کرمانشاهی مخالفت کرد و حالا زیرکمیته چیدمان با تاکید بر تغییر محمدحسین زاهدی‌فر، «پیام حیدری» را به‌عنوان داور دشهرآورد انتخاب کرده است. ادامه خبر در اینجا.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه + چهار =