دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۷:۵۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

«اریکسن»؛ از رونمایی در سالن اپرا تا قرار گرفتن در فهرست فروش اینتر

به گزارش فرهنگ سار، هافبک دانمارکی اینتر تحت هدایت «آنتونیو کونته» در سری‌آ به شدت تقلا کرده و تلاش وی برای تطبیق یافتن با باشگاه جدیدش تنها به انجام چهار بازی در فصل جاری سری‌آ منجر شده و این در حالی است که کمتر از نیمی از حضورهای وی در ترکیب اینتر به عنوان بازیکن اصلی […]



به گزارش فرهنگ سار، هافبک دانمارکی اینتر تحت هدایت «آنتونیو کونته» در سری‌آ به شدت تقلا کرده و تلاش وی برای تطبیق یافتن با باشگاه جدیدش تنها به انجام چهار بازی در فصل جاری سری‌آ منجر شده و این در حالی است که کمتر از نیمی از حضورهای وی در ترکیب اینتر به عنوان بازیکن اصلی بوده است.

«جوزپه ماروتا» در گفت‌وگو با اسکای ایتالیا اظهار داشت: آیا اریکسن در فهرست فروش است؟ بله؛ همین‌طور است. «پیِرو اوسیلیو» مدیر ورزشی اینتر تایید کرده و من هم تاکید می‌کنم.

وی افزود: اما این یک نوع تنبیه نیست؛ اریکسن بازیکنی است که برای هماهنگ شدن با زندگی جدیدش در اینتر، کمی مشکل داشت. بگذارید این‌طور بگوییم که او برای تیم کاربردی نیست اما این موضوع یک حقیقت غیرمغرضانه بوده و هیچ چیزی از حرفه‌ای بودن او کم نمی‌کند.

ماروتا تاکید کرد: با این حال، این موضوع هم حقیقت دارد که می‌خواهیم به او فرصتی بدهیم تا در باشگاهی دیگر فرصت بیشتر بازی کردن به دست آورد. بدیهی است که باید به دنبال راه حلی برای این انتقال باشیم.

اریکسن ژانویه سال گذشته با قراردادی تا  تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ راهی اینترمیلان شد و باشگاه ایتالیایی به شکلی متفاوت و با انتشار تصاویری در سالن اپرا، ورود وی را به جمع نراتزوری تبریک گفت.

منابع شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان ماه گذشته از احتمال پیوستن اریکسن به آرسنال با مبلغی کمتر از رقم انتقال وی از تاتنهام به اینتر خبر داد.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی از ژانویه ۲۰۲۱ باز می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 − یازده =