دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۰:۳۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

ارتقا جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

به گزارش فرهنگ سار؛ سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آوریل را اعلام کرد. مردان ملی پوشان تکواندو ایران بعد از رقابت های فینال گرندپری در رویدادی حضور پیدا نکرده بودند و پس از ۱۴ ماه وقفه در تورنمنت صوفیه شرکت کردند. تیم ملی تکواندو زنان نیز بعد یکسال دوری از […]



به گزارش فرهنگ سار؛ سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آوریل را اعلام کرد.

مردان ملی پوشان تکواندو ایران بعد از رقابت های فینال گرندپری در رویدادی حضور پیدا نکرده بودند و پس از ۱۴ ماه وقفه در تورنمنت صوفیه شرکت کردند. تیم ملی تکواندو زنان نیز بعد یکسال دوری از شیاپچانگ، در تورنمنت ترکیه به مصاف رقبا رفت که با احتساب امتیازات این دو مسابقه، مدال آوران توانستند جایگاه خود در رنکینگ را ارتقاء دهند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در رده پنجم قرار دارد، حسین لطفی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن که در تورنمنت صوفیه موفق به کسب مدال طلا شد با ۷ پله در رده پنجاه و پنجم قرار گرفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در رده هفتم قرار دارد، سروش احمدی جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده و امیرمحمد بخشی نیز که نشان طلا تورنمنت صوفیه را کسب کرد با چهار پله صعود هجدهم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده سی و سوم قرار دارد و علی اشکوریان نیز رده سی و چهارم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با دو پله صعود جایگاه ششمی را به خود اختصاص داده است. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن، رده سی‌ام را در اختیار دارد.

اما در گروه زنان مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم، رده شصتم را به نام خود ثبت کرده است.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی که موفق به کسب مدال برنز تورنمنت ترکیه شد در رده شصت و سوم جای گرفته است.

در وزن ۶۷- کیلوگرم کیمیا همتی رده پنجاه و یکم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی نیز با کسب مدال برنز ترکیه، ۶ پله صعود کرد و در جایگاه شصت و سوم قرار دارد.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با بدست آوردن مدال طلا در رده پنجاه و یکم قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 − هفده =