سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶:۰۳
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

ارایه دستاوردها و توانمندی های جهادی ۴۴ ساله کشور در ایام دهه فجر

به گزارش خبرنگار علم و آموزش فرهنگ سار، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه به همت انجمن مدیریت جهادی کشور در مصلی تهران برگزار می شود. محمدحسین سپهر رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی روز چهارشنبه در نشست خبری […]



به گزارش خبرنگار علم و آموزش فرهنگ سار، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه به همت انجمن مدیریت جهادی کشور در مصلی تهران برگزار می شود.

محمدحسین سپهر رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی روز چهارشنبه در نشست خبری درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به شعار امسال یعنی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بخش خصوصی و نیز ایجاد ارتباط این بخش ها با حاکمیت برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در حقیقت نمایشگاه فرصتی است تا علاوه بر آشنایی بخش های مختلف دولت و صنعت با یکدیگر آحاد جامعه نیز در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی قرار گیرند.

سپهر افزود: در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور سازمان‌های دولتی و نهادهای انقلابی، وزارت خانه ها، فعالان اقتصادی، نیروهای مسلح، سازمان های غیردولتی، شرکت های بخش خصوصی شرکت خواهند داشت. تاکنون ۴۳ سازمان و نهاد دولتی اعم از قوای سه گانه، وزارتخانه‌ها، معاونت علی رییس جمهوری و نیروهای مسلح از برپایی نمایشگاه حمایت کرده‌اند.

 ارایه دستاوردها و توانمندی های جهادی ۴۴ ساله کشور در ایام دهه فجر

وی گفت: بیش از ۴۱ گروه کالایی و خدماتی دربخش‌های مختلف شامل مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، نوشیدنی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، صنایع نساجی، چرم و پوشاک، صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، معدن و صنایع معدنی، صنایع آب و برق و فاضلاب، صنعت نفت و زیرمجموعه آن، انواع حمل و نقل، گمرک، بانک، بیمه، بورس، نظامی و دفاعی، صنایع خودروسازی، قطعات خودرو، صنایع  خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان، نوآوری و ابتکارات، امداد و نجات، صنعت ساختمان دستاوردها و توانمندی های جهادی خود را ارائه خواهند کرد.

رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی با بیان اینکه در نمایشگاه پنج بخش دیده شده، یادآور شد: بخش فعالان، بخش تولید شامل کارخانجات بزرگ دولتی و خصوصی، پاویون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، پاویون استان ها شامل استانداری، فرمانداری وبخشداری، پاویون استارتاپی، هاب رسانه محلی برای رونمایی از محصولات و خدمات و بخش کارگاه و نشست‌های تخصصی-جلسات  B۲B -B۲C دیده شده است.

وی یادآور شد: شرکت ها و نهادهای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه می توانند تا ۱۸ دی ماه امسال با مراجعه به www.iranaic.com برای ثبت نام اقدام کنند.

سپهر درباره تشکیل این انجمن اظهار داشت: انجمن از سال ۹۵ با هدف به کارگیری مدیریت جهادی در تمام امور مدیریت کشور که از اوامر رهبر معظم انقلاب است، به عنوان تشکل ملی با رویکرد کمک به پیاده سازی منویات رهبری در شاخص های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران و همگرایی و هم افزایی نهادها و سازمان های خصوصی و دولتی شکل گرفت.

وی بیان کرد: مدیریت جهادی از یک سو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن ارتباط تنگاتنگ دارد.

سپهر ادامه داد: با این تعریف نمایشگاه دستاوردهای مدیریت جهادی با هدف معرفی و ترویج فرهنگ مقاومت با نگاهی به گذشته و امید به آینده روشن به عنوان یکی از ضرورت های انقلاب اسلامی برگزار می شود تا در برابر اشکال دیگر مدیریت، نمایانگر سطوح نواقص عملکردی مختلفی باشد و امکانی برای عبرت پذیری مدیران غیر جهادی و فرصتی برای نمایش اقتدار نظام در عبور از سد مشکلات گذشته و پیشرو در حوزه ها و عرصه های گوناگون با اتکا به مدیریت جهادی در خلال تمام این سال‌ها فراهم سازد.

وی گفت: این نمایشگاه می‌تواند توان ایستادگی جوانان این سرزمین را در مقابل هجمه معارضان با تزریق روح امید در کالبد جامعه و کمک به حفظ آرمان های متعالی انقلاب اسلامی پیش روی بازدید کنندگان قرار دهد.

سپهر افزود: معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل در زمینه مدیریت جهادی کشور، ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی در حوزه موضوع نمایشگاه، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتباط کیفیت تولید، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری ها و ظرفیت‌های موجود و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف و شناسایی واحدهای برتر در زمینه مدیریت جهانی مرتبط با موضوع نمایشگاه از اهداف این رویداد است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 + بیست =