چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴:۳۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

ادامه یکه‌تازی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات و تلاش استقلال برای عبور از شماره ۷

به گزارش فرهنگ سار، دوازدهمین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ از راه رسید. در بسته ورزشی امروزِ فرهنگ سار در کنار مرور اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و فینال جام حذفی به سایر رشته‌ها نیز اشاره‌ای شده است. همراه ما باشید. پاتک کرونا به کمپ پی‌اس‌جی؛ «نیمار»، «دی‌ماریا» و «پاردس» مبتلا شدند براساس تایید […]



به گزارش فرهنگ سار، دوازدهمین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ از راه رسید. در بسته ورزشی امروزِ فرهنگ سار در کنار مرور اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و فینال جام حذفی به سایر رشته‌ها نیز اشاره‌ای شده است. همراه ما باشید.

پاتک کرونا به کمپ پی‌اس‌جی؛ «نیمار»، «دی‌ماریا» و «پاردس» مبتلا شدند

براساس تایید باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آزمایش کرونای سه بازیکن این تیم مثبت اعلام شده است. جزییات بیشتر راجع به این خبر در اینجا قابل رویت است.

رغبتی: ۷۵ درصد فهرست «یحیی» را جذب کرده‌ایم/ علیپور نزدیک به تمدید قرارداد است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تاکنون ۷۵ درصد فهرست سرمربی این تیم جذب شده‌اند، گفت: مذاکره بسیار خوبی با «علی علیپور» داشتیم و او تا فردا پاسخ نهایی خود را خواهد داد. مشروح این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

سخنگوی کمیته المپیک: کُشتی بیشترین بودجه را دریافت کرد

سخنگوی کمیته ملی المپیک اعلام کرد: فدراسیون کشتی در مرحله دوم بودجه مصوب این نهاد ورزشی بیشترین رقم را دریافت کرد که رقم واریزی آن ۶ میلیارد ریال است. توضیحات تکمیلی در اینجا در دسترس شماست.

زمان جدیدِ دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ازبکستان مشخص شد

تیم ملی ایران با یک ماه تاخیر بازی دوستانه در برابر ازبکستان را در تاریخ ۱۷ مهرماه برگزار می‌کند. اطلاعات بیشتر درباره این بازی دوستانه در اینجا قابل رویت است.

پدر مسی: ماندن لئو در بارسلونا اتفاق آسانی نخواهد بود

پدر و مدیر برنامه «لیونل مسی» همزمان با ورود به بارسلون برای مذاکره با مقامات این باشگاه در مورد آینده مرد آرژانتینی، گفت که با توجه به ابراز تمایل علنی فرزندش برای ترک نیوکمپ، ماندن وی در بارسا سخت خواهد بود. اطلاعات بیشتر در اینجا.

هرآنچه باید درباره فینال‌های استقلال در جام حذفی بدانید؛ پیش به سوی عدد هشت

استقلال در ۱۱ فینال قبلی خود در جام حذفی هفت بار به برتری رسیده و چهار بار شکست خورده است. در این گزارش اختصاصی راجع به همه فینال‌های قبلی استقلال صحبت شده است. پس روی اینجا کلیک کنید.

پهلوان: برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس سختی‌های زیاد کشیدم

احسان پهلوان به عنوان چهارمین خرید پرسپولیس به این تیم اضافه شد. او در گفت‌وگویی جالب راجع به این انتقال صحبت کرده است. در اینجا می‌توانید مشروح این مصاحبه را بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × چهار =