چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۰:۳۳
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴

اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان غربی

فرمانده سپاه اشنویه روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار فرهنگ سار افزود: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سپاه توزیع اقلام حمایتی بین نیازمندان این شهرستان را جزو برنامه های اولویت دار خود قرار داده است و در این روستا روز گذشته ۲۵ بسته معیشتی بین آنها […]



فرمانده سپاه اشنویه روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار فرهنگ سار افزود: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سپاه توزیع اقلام حمایتی بین نیازمندان این شهرستان را جزو برنامه های اولویت دار خود قرار داده است و در این روستا روز گذشته ۲۵ بسته معیشتی بین آنها توزیع کرد.

سرهنگ یعقوب رشیدی اظهار داشت: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌های بسیج در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود. 

وی ادامه داد: این تعداد بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم و آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیش‌از ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده ‌است.

پخت و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

سرهنگ رشیدی گفت: ۲ هزار بسته غذای گرم نیز طی هفته جاری با مشارکت و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی گفت: علاوه بر این امسال همچنین ۷۰ سری جهیزیه و ۱۳۰ دستگاه تبلت نیز بین نیازمندان این شهرستان طی برنامه‌های متنوعی توزیع شده است.

تجلیل از آتش نشان مهاباد

در مراسمی از آتش نشانان و عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با حضور جمعی از مسوولان مهاباد در مراسمی تجلیل شد.

رحمان احمدی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در این مراسم، با بیان اینکه نیروهای این سازمان امسال ۴۰۰ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام داده اند، گفت: امکانات و تجهیزات این سازمان جوابگوی ارائه خدمات به شهروندان نیست و باید بروزرسانی شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد هم در این آیین از تلاش و ایثارگری عوامل آتش نشانی قدردانی کرد و گفت: تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر آتش نشانان برای ارائه خدمات به شهروندان و پیشگیری از حوادث ناگوار ستودنی است.

عارف خدرلو افزود: سازمان آتش نشانی به لحاظ امکانات و تجهیزات کمبودهایی دارد که برای بروزرسانی و تجهیز آن باید در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت − 6 =