شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۰۴:۳۷:۲۵
دسته بندی: اخبار 60 ثانیه ای
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

اخبار ویژه و کوتاه ۶۰ ثانیه ای فرهنگ سار ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

منابع محلی در عدن گزارش میدهند کاخ ریاست جمهوری یمن موسوم به «المعاشیق» سابق و «الیمامه» کنونی به تصرف جدایی‌طلبان جنوب یمن (تحت حمایت امارات) درآمده است. 🔸سید جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا از اسفندماه سال گذشته به مدت ۶ ماه ممنوع الخروج شده است. 🔹 بهزاد نبوی: دوستان فکر می‌کردند لاریجانی که کاندیدای قم شده […]



منابع محلی در عدن گزارش میدهند کاخ ریاست جمهوری یمن موسوم به «المعاشیق» سابق و «الیمامه» کنونی به تصرف جدایی‌طلبان جنوب یمن (تحت حمایت امارات) درآمده است.
🔸سید جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا از اسفندماه سال گذشته به مدت ۶ ماه ممنوع الخروج شده است.

🔹 بهزاد نبوی: دوستان فکر می‌کردند لاریجانی که کاندیدای قم شده است، فردا باید بیاید و پرچم اصلاح‌طلبی را در مجلس به دست بگیرد یا مطهری برای اصلاح طلب‌ها سینه بزند.
🔸سازمان امور مالیاتی بعد از پزشکان سراغ وکلا می‌رود.

🔹سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ترامپ منتظر تماس ایران است ! ؛ اگر مقامات ایران بخواهند درباره این که چگونه می‌توانند مانند یک کشور عادی رفتار کنند و به عرصه جهانی بازگردند، و نیز این‌که چگونه می‌توان تحریم‌ها را لغو کرد، حرف بزنند دقیقا می‌دانند که با چه کسی می‌توانند تماس بگیرند.
🔸کیهان نوشت: برخی اصلاح طلبان چون می‌دانند شورای نگهبان قادر به اعلام عمومی دلایل نیست، جوسازی می‌کنند والا خود بهتر از هر کسی می‌دانند که اگر پرده برافتد، تعداد قابل توجهی از آنان یا باید جل و پلاس خود را جمع کرده و فرار کنند و یا دیگر هرگز در منظر افکار عمومی ظاهر نشوند!!

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + هشت =