چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۰:۲۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

اتفاق عجیب در لیگ ووشو؛ بودیمیر نقش اصلی نقل و انتقالات پرسپولیس

به گزارش فرهنگ سار، در سیزدهمین روز از بهمن ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با اخبار گوناگون ورزش تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید. فدراسیون فوتبال خواستار تسویه با شرکت شستا به نرخ نیما است خزانه‌دار فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مجموع پرداختی این فدراسیون به شرکت شستا بابت بدهی ۲ میلیون یورویی به […]



به گزارش فرهنگ سار، در سیزدهمین روز از بهمن ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با اخبار گوناگون ورزش تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

فدراسیون فوتبال خواستار تسویه با شرکت شستا به نرخ نیما است

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مجموع پرداختی این فدراسیون به شرکت شستا بابت بدهی ۲ میلیون یورویی به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است، خواستار تسویه حساب آن به نرخ سامانه نیمای بانک مرکزی شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پروین: خودم به میناوند اجازه تقلید صدایم را دادم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهرداد میناوند جوان شوخ و خوش اخلاقی بود که همیشه از وی به عنوان شاگرد نمونه تعریف و تمجید کرده‌ام، من خودم به او گفتم «اجازه می‌دهم هر وقت که دلت خواست صدای من را تقلید کنی.» ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آینده «زیدان» در مادرید روی میز قمار لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید از کورس قهرمانی لالیگا خارج شده، با کوپادل‌ری وداع و سوپرجام را هم تسلیم کرده است و حالا «زین الدین زیدان» برای اطمینان از داشتن شغلش روی نیمکت کهکشانی‌ها، باید جام لیگ قهرمانان را دوباره به مادرید بیاورد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سوژه امروز اِل‌موندو؛ پاداش وفاداری ۳۹میلیون یورویی مسی حتی برای جدایی

نشریه اِل‌موندو اسناد بیشتری را در مورد قرارداد «لیونل مسی» و باشگاه بارسلونا منتشر کرده است که نشان می‌دهد مرد آرژانتینی در جولای مبلغ چشمگیری را نیز به عنوان «پاداش وفاداری» دریافت خواهد کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

محمدخانی: در شوک مرگ مهرداد هستم/ پرسپولیس نگران کننده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هنوز در شوک مرگ میناوند هستم، مهرداد بسیار مهربان و با معرفت بود و نمی‌توانم باور کنم که او دیگر در جمع ما نیست. یک پرسپولیسی واقعی و اصیل از جمع ما رفت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اتفاق عجیب در لیگ ووشو؛ پاس نیامد دانشگاه آزاد قهرمان شد

امروز و در اتفاقی عجیب، تیم پاس‌ناجا در اعتراض به نحوه داوری‌ها در دیدار فینال بخش ساندای لیگ برتر ووشو حضور پیدا نکرد تا دانشگاه آزاد به قهرمانی برسد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حاشیه‌های ناتمام یک لیگ؛ ورود کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

حاشیه‌های لیگ برتر کشتی با شکایت باشگاه استقلال از چند کشتی‌گیر و مربی این تیم وارد فاز جدیدی شده است. کمیته انضباطی فدراسیون قرار است فردا(سه‌شنبه) جلسه‌ای را در این رابطه برگزار کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قدوس: قصد خداحافظی از فوتبال را داشتم

ستاره ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس گفت: در دوره چهار ماه محرومیتم استرس زیادی داشت و حتی به فکر خداحافظی از فوتبال افتادم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شکوری: نباید نقل و انتقالات پرسپولیس تحت تاثیر بودیمیر قرار گیرد

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: تا تاریخ دوم اسفندماه برای نقل و انتقالات نیم فصل زمان داریم و نباید جذب بازیکنان جدید تحت تاثیر پرونده بودیمیر قرار گیرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 − شش =